23.10.2020, 02:25
Wirus jest faktem. Pandemia tego wirusa również jest faktem i efektem konsensusu naukowego. Z tym dyskusji na tym forum NIE MA I NIE BĘDZIE.
Kwestia oddziaływania tego wszystkiego na psychikę i inne sprawy jest sprawą oddzielną. W rozważaniach na temat tego co się dzieje trzeba oddzielać przyczyny od skutków. Jest przyczyna (pandemia koronawirusa SARS COV-2) jest skutek (załamanie gospodarcze, recesja i spadek przewozów towarowych). Wszystko to ma wpływ na działania wobec taboru kolejowego u wielu przewoźników kolejowych prowadzących przewozy kolejowe na całym świecie.
Akurat na naprawy lokomotyw ET22-490 i 497 uratowanych m.in. dzięki moim i innych osób działaniom sprzed prawie równo roku te zdarzenia wpływu NIE MIAŁY, gdyż decyzje o zaniechaniu i odłożeniu na później napraw tych pojazdów zostały podjęte PRZED wybuchem epidemii/pandemii a dokładnie w styczniu 2020 roku. Przyczyny tego odłożenia na czas nieokreślony omawiane były wiele wiele postów wcześniej a można je skwitować jednym słowem - zapas lub drugim - nadwyżka. Maszyny te nie zostaną pocięte, gdyż nie zostały wykreślone z ewidencji spółki PKP Cargo tak jak inne 101 pojazdów tej serii, które w większości posiadało (tak jak 490 i 497) statusy OS (w oczekiwaniu na skreślenie).
Tyle.
Kwestia oddziaływania tego wszystkiego na psychikę i inne sprawy jest sprawą oddzielną. W rozważaniach na temat tego co się dzieje trzeba oddzielać przyczyny od skutków. Jest przyczyna (pandemia koronawirusa SARS COV-2) jest skutek (załamanie gospodarcze, recesja i spadek przewozów towarowych). Wszystko to ma wpływ na działania wobec taboru kolejowego u wielu przewoźników kolejowych prowadzących przewozy kolejowe na całym świecie.
Akurat na naprawy lokomotyw ET22-490 i 497 uratowanych m.in. dzięki moim i innych osób działaniom sprzed prawie równo roku te zdarzenia wpływu NIE MIAŁY, gdyż decyzje o zaniechaniu i odłożeniu na później napraw tych pojazdów zostały podjęte PRZED wybuchem epidemii/pandemii a dokładnie w styczniu 2020 roku. Przyczyny tego odłożenia na czas nieokreślony omawiane były wiele wiele postów wcześniej a można je skwitować jednym słowem - zapas lub drugim - nadwyżka. Maszyny te nie zostaną pocięte, gdyż nie zostały wykreślone z ewidencji spółki PKP Cargo tak jak inne 101 pojazdów tej serii, które w większości posiadało (tak jak 490 i 497) statusy OS (w oczekiwaniu na skreślenie).
Tyle.