17.10.2020, 23:14
Tylko, czy ET22 i ET41 będą po dostarczeniu ET43 będą mogły nadal jeździć do Czech i Słowacji w razie zapotrzebowania lub braku możliwości wysłania ET43 ? Poza tym Dragony nie zastąpią wszystkiego we flocie przewoźnika. Patrząc jednak na sytuacje to ET25 i ET26 bardziej uzupełniają luki taborowe. Wkrótce chyba ET25 będą mogły jeździć po linii kolejowej nr 68, która niedawno została zelektryfikowana gdzie wspólnie z ET22 mogą zastąpić używane na tej linii przewozy towarowe trakcją spalinową, co w zasadzie już się to dzieje w tam tym regionie, gdyż raczej nie bez powodu prawie wszystkie 311D zostały przerzucone na Dolny Śląsk.
Pozostaje jednak pytanie, a co z dalszymi naprawami ET41 ? Sytuacja zaczyna chyba coraz bardziej pogarszać się. Trochę strach myśleć co dalej będzie, gdyż przy najgorszym zarządzaniu może skończyć się to źle i sporymi stratami w taborze oraz utworzeniem większych braków taborowych.
PS: Tak pytając jeszcze to o jakich numerach ET22 znajdują się obecnie w zapasie ?
Pozostaje jednak pytanie, a co z dalszymi naprawami ET41 ? Sytuacja zaczyna chyba coraz bardziej pogarszać się. Trochę strach myśleć co dalej będzie, gdyż przy najgorszym zarządzaniu może skończyć się to źle i sporymi stratami w taborze oraz utworzeniem większych braków taborowych.
PS: Tak pytając jeszcze to o jakich numerach ET22 znajdują się obecnie w zapasie ?