Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#80
Koniec napraw P5 lokomotyw elektrycznych serii ET41. Przynajmniej na ten moment.

ET41-001, 138 i 190 w ciągu ostatniego tygodnia opuściły Ostrów Wielkopolski, podejmując pracę z pociągami towarowymi PKP Cargo S.A.

ET41-001 została oddana w dniu wczorajszym (16.10.2020 r.), ET41-138 w ostatni poniedziałek (12.10.2020 r.), zaś ET41-190 w poprzedni piątek (09.10.2020 r.).

Dodatkową ciekawą informacją jest fakt utraty dopuszczenia pojazdu na sieci kolejowe Czech i Słowacji.

Niewykluczonym jest, że to ostatnie lokomotywy serii ET41 poddane naprawom P5 z racji zmiany profilu przewozów spółki i związanego z tym spadku zapotrzebowania na ciężkie lokomotywy towarowe takie jak ET41 oraz ET42. W przyszłym roku są ponadto planowane dostawy nowych lokomotyw serii ET43, które zastąpią pracujące w Czechach i Słowacji ET22 i ET41 oraz wspomogą te serie w obsłudze połączeń na terenie kraju.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w latach 2019-2020 - przez Kamil Sikora - 17.10.2020, 22:31

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 914 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 574 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 353 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.