17.10.2020, 22:31
Koniec napraw P5 lokomotyw elektrycznych serii ET41. Przynajmniej na ten moment.
ET41-001, 138 i 190 w ciągu ostatniego tygodnia opuściły Ostrów Wielkopolski, podejmując pracę z pociągami towarowymi PKP Cargo S.A.
ET41-001 została oddana w dniu wczorajszym (16.10.2020 r.), ET41-138 w ostatni poniedziałek (12.10.2020 r.), zaś ET41-190 w poprzedni piątek (09.10.2020 r.).
Dodatkową ciekawą informacją jest fakt utraty dopuszczenia pojazdu na sieci kolejowe Czech i Słowacji.
Niewykluczonym jest, że to ostatnie lokomotywy serii ET41 poddane naprawom P5 z racji zmiany profilu przewozów spółki i związanego z tym spadku zapotrzebowania na ciężkie lokomotywy towarowe takie jak ET41 oraz ET42. W przyszłym roku są ponadto planowane dostawy nowych lokomotyw serii ET43, które zastąpią pracujące w Czechach i Słowacji ET22 i ET41 oraz wspomogą te serie w obsłudze połączeń na terenie kraju.
ET41-001, 138 i 190 w ciągu ostatniego tygodnia opuściły Ostrów Wielkopolski, podejmując pracę z pociągami towarowymi PKP Cargo S.A.
ET41-001 została oddana w dniu wczorajszym (16.10.2020 r.), ET41-138 w ostatni poniedziałek (12.10.2020 r.), zaś ET41-190 w poprzedni piątek (09.10.2020 r.).
Dodatkową ciekawą informacją jest fakt utraty dopuszczenia pojazdu na sieci kolejowe Czech i Słowacji.
Niewykluczonym jest, że to ostatnie lokomotywy serii ET41 poddane naprawom P5 z racji zmiany profilu przewozów spółki i związanego z tym spadku zapotrzebowania na ciężkie lokomotywy towarowe takie jak ET41 oraz ET42. W przyszłym roku są ponadto planowane dostawy nowych lokomotyw serii ET43, które zastąpią pracujące w Czechach i Słowacji ET22 i ET41 oraz wspomogą te serie w obsłudze połączeń na terenie kraju.