29.05.2020, 21:10
Tylko jak to jest możliwe, że Słowakom opłaca się eksploatować lokomotywy serii 131 produkowane w podobnym czasie co ET42 i dysponujące tą samą mocą i z tą samą liczbą pojazdów i w dodatku 20 z nich może jeździć po Polsce ? ET42 są na prawdę bardzo ciekawą serią, która dobrze się trzymają pomimo, że na PKP było wiele różnych kryzysów. Należy dodać fakt, że ich żywotność przez odstawienie w latach 2009-2011 przedłużyła się ponieważ w tam tym czasie nie jeździły. Pojazdy powinne w chwili odstawienia być jakoś zabezpieczone przed wandalizmami i kradzieżami. Pytanie tylko, czy w Tarnowskich Górach tabor jest zabezpieczony i czy będą tam bezpieczne ?
W sumie co do szop to bliżej mi jest szopa Polregio w Częstochowie, ale nie wiem czy tam w ogóle tak jak w przypadku PKP Cargo organizowane są jakieś wycieczki czy zwiedzanie. Z pracownikami PKP Energetyki miałem możliwość też porozmawiać gdy była wystawa taboru w Częstochowie (nie pamiętam dokładnie kiedy i z jakiej okazji).
Chyba raczej w tym roku odnośnie liczebności taboru PKP Cargo nic się nie zmieni poza maszynami wystawionymi na sprzedaż w marcu.
W sumie co do szop to bliżej mi jest szopa Polregio w Częstochowie, ale nie wiem czy tam w ogóle tak jak w przypadku PKP Cargo organizowane są jakieś wycieczki czy zwiedzanie. Z pracownikami PKP Energetyki miałem możliwość też porozmawiać gdy była wystawa taboru w Częstochowie (nie pamiętam dokładnie kiedy i z jakiej okazji).
Chyba raczej w tym roku odnośnie liczebności taboru PKP Cargo nic się nie zmieni poza maszynami wystawionymi na sprzedaż w marcu.