17.05.2020, 21:19
I to jest dobre pytanie, które odnosi się do dyskusji ze zdjęcia ET22-880 z Ilostanu. Gdyby PKP Cargo przewoziło zgazowany węgiel, byłby to najprawdopodobniej drugi ważny przewóz obok transportu intermodalnego. Wtedy wiele lokomotyw ET22, ET41 i EU46 miałoby co przewozić i nie byłoby nadwyżek taborowych. Określiłem sytuacje jak mogłaby wyglądać w takim przypadku. Węgiel jest kluczowym materiałem jaki jest stosowany w energetyce, tak samo transport węgla dla polskich przewoźników jest bardzo kluczowy.
Oczywiście trzymam kciuki aby sytuacja się poprawiła, gdyż jeżeliby się nie poprawiała, to przetarg na kolejne lokomotywy nie będzie miał żadnego sensu. A jeżeli nie będzie firmy, to nie będzie lokomotyw.
Oczywiście trzymam kciuki aby sytuacja się poprawiła, gdyż jeżeliby się nie poprawiała, to przetarg na kolejne lokomotywy nie będzie miał żadnego sensu. A jeżeli nie będzie firmy, to nie będzie lokomotyw.