09.05.2020, 22:09
Może już to pytanie zadawałem, ale jestem ciekaw czy wiadomo obecnie co się dzieje z projektem 207E ? Ogółem sam projekt uważam, że jest dobrym pomysłem i alternatywą dla maszyn z zagranicy, dzięki niemu Rail Polska mogłaby zrezygnować z wypożyczania Skód 183 od BTS. Owszem same M62 pod 207E trzeba byłoby sprowadzić, co w zasadzie do tego doszło, jednak jestem ciekaw, czy ma ktoś zdjęcia samych maszyn M62, które mają być przebudowane do 207E, oraz czy są jakieś zdjęcia z budowy drugiej lokomotywy tejże serii ? Czy w projekcie wystąpiły jakieś kłopoty ?
Też mam ze dwa pytania: - Czy mi się wydaje, czy nazwa mojego tematu została zmieniona pod koniec kwietnia ? Oraz czy 311D-05 przeszła na własność PKP Cargo ? Chodzi mi tu o wpis Kamila Sikory, w którym podana jest zmiana przedziału z Lubelskiego na Wrocławski (a dokładnie prawdopodobnie przeniesienie do lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim) w którym nie ma podania, że maszyna jest nadal własnością DB Schenker Polska (zdaję sobie sprawę że może być to błąd )? Z tego co mi się wydaje to obecnie PKP Cargo ma wypożyczonych od DB piętnaście 311D i dwa BR232 od ID, które według umowy z września 2018 miały pracować do tego roku, ale nie wiem czy nie zostaną do września ? Wcześniej było info o ich zwrocie ale zostało skasowane.
Też widzę, że zdołano przywrócić do ruchu ET22-678, która miała więcej szczęścia w porównaniu do SA132-012, który skończył tragicznie po wypadku z MANem na przejeździe.
Też mam ze dwa pytania: - Czy mi się wydaje, czy nazwa mojego tematu została zmieniona pod koniec kwietnia ? Oraz czy 311D-05 przeszła na własność PKP Cargo ? Chodzi mi tu o wpis Kamila Sikory, w którym podana jest zmiana przedziału z Lubelskiego na Wrocławski (a dokładnie prawdopodobnie przeniesienie do lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim) w którym nie ma podania, że maszyna jest nadal własnością DB Schenker Polska (zdaję sobie sprawę że może być to błąd )? Z tego co mi się wydaje to obecnie PKP Cargo ma wypożyczonych od DB piętnaście 311D i dwa BR232 od ID, które według umowy z września 2018 miały pracować do tego roku, ale nie wiem czy nie zostaną do września ? Wcześniej było info o ich zwrocie ale zostało skasowane.
Też widzę, że zdołano przywrócić do ruchu ET22-678, która miała więcej szczęścia w porównaniu do SA132-012, który skończył tragicznie po wypadku z MANem na przejeździe.