Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#55
To prawda i mam pełną świadomość tego w jakich czasach te pojazdy były projektowane  Wink Zresztą ja nie zamierzam tutaj nikomu wytykać błędów i krytykować pojazdów typu 201Em oraz 201Ek jako kompletnie nieudanych i będących całkowitą porażką, gdyż nie czuję się do tego kompetentny. Pragnę zauważyć, że z przebiegów o których wspomniałem wynika także dużo lepsza dostępność pojazdów obydwu typów w końcowym okresie ich eksploatacji przed odstawieniem. Wykonywały one wówczas miesięczną pracę kilometrową na poziomie podobnych do zwykłych ET22 (około 6-7 tys.) a w przypadku 201Em była to nawet większa praca, a miesięczne przebiegi sięgały blisko 9-10 tys. km  Cool Trzeba również mieć świadomość jaką rolę odegrał projekt lokomotyw 201Em w projektowaniu i powstawaniu pierwszych od czasu przemian gospodarczych nowych lokomotyw elektrycznych polskiej budowy typu E6ACT, które były przecież budowane właśnie w ZNLE S.A. Gliwice.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez Kamil Sikora - 25.04.2020, 14:31

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 902 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 570 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 256 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 176 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 349 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.