23.04.2020, 13:21
Opory w lokomotywie towarowej o takiej charakterystyce jak ET22 są OK, ale nie pozwalają uwolnić potencjału silników EE541 w tej serii lokomotyw. Same silniki i moc rezystora ET22 są bardzo dobre, ale przełączenie z układu S na SR jest czasem niemożliwe do przeprowadzenia przez maszynistę w sposób normalny, a inne sposoby są zabronione. Oporowa ET22 jest trudna w obsłudze i często uniemożliwia poprowadzenie odpowiednio ciężkiego do możliwości jej silników pociągu. ET22 wyposażona w rozruch impulsowy i dotychczasowe silniki byłaby zupełnie innym pojazdem i w naszych warunkach lepszym od vectronów, traxxów i innych wynalazków.
Zadbano o to już na etapie samego początku projektu, aby i fachowcy od spraw utrzymania i napraw mieli tu swój udział.
Cytat: Diagnostyka on-line fajnie brzmi, ale nic poza tym, skoro nie ma fachowców, części i woli usuwania usterek.
Zadbano o to już na etapie samego początku projektu, aby i fachowcy od spraw utrzymania i napraw mieli tu swój udział.