Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#50
Opory w lokomotywie towarowej o takiej charakterystyce jak ET22 są OK, ale nie pozwalają uwolnić potencjału silników EE541 w tej serii lokomotyw. Same silniki i moc rezystora ET22 są bardzo dobre, ale przełączenie z układu S na SR jest czasem niemożliwe do przeprowadzenia przez maszynistę w sposób normalny, a inne sposoby są zabronione. Oporowa ET22 jest trudna w obsłudze i często uniemożliwia poprowadzenie odpowiednio ciężkiego do możliwości jej silników pociągu. ET22 wyposażona w rozruch impulsowy i dotychczasowe silniki byłaby zupełnie innym pojazdem i w naszych warunkach lepszym od vectronów, traxxów i innych wynalazków.
Cytat: Diagnostyka on-line fajnie brzmi, ale nic poza tym, skoro nie ma fachowców, części i woli usuwania usterek.

Zadbano o to już na etapie samego początku projektu, aby i fachowcy od spraw utrzymania i napraw mieli tu swój udział.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez zeus04 - 23.04.2020, 13:21

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 913 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 573 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 353 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.