Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#48
(19.04.2020, 22:23)Kamil Sikora napisał(a): No więc otóż to. Jeśli będzie równie średnio udana (mówiąc delikatnie) tak jak pierwsza to faktycznie może być problem  Confused

Sukces zawsze ma wielu ojców, a porażka będzie sierotą. Zakładana dostępność ma być na poziomie 0,95. Rozruch oporowy pozostanie, choć ja bym zaryzykował z czoperami. Silniki do pierwszych sztuk są z wersji 201Em. Następne będą miały tarcze łożyskowe po przeróbkach. Dużo aparatów będzie diagnozowanych on-line. Obsługa będzie uproszczona względem pierwszych wersji. Tam gdzie można było wprowadzić usprawnienia, tam się je wprowadza. Ogólnie jako maszynista jestem zadowolony z kierunku obranych poprawek. Jednej już się nie uda, bo późno a mianowicie eliminacja przekaźników PPSR, PP1 i PP2 z układu przejścia z pozycji 21 na pozycję 22 i przekazanie pełnej kontroli nad procesem przejścia sterownikowi mikroprocesorowemu.
Pozdrawiam
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez zeus04 - 20.04.2020, 16:58

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 914 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 574 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 353 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.