Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#46
(19.04.2020, 13:53)rustsaltz napisał(a): Wzorem EU46 na ET22? Toż przecież silników asynchronicznych chyba nie założono.
Efekt końcowy ma być czymś pomiędzy ET22 z typu 201Em a EU46. Nad zmianami w tych lokomotywach pracuje specjalnie powołany zespół technologów z CBK w Poznaniu. Docelowo naprawy w ten standard mają przejść wszystkie ET22-20xx (może z wyjątkiem 2000) i mieć ujednolicone DSU oraz wymogi autoryzacyjne.
(19.04.2020, 21:14)1olek napisał(a): Przeciez silnika nie trzeba wymieniac, to element za ktorego prace odpowiada sterowanie a ono bedzie nowe. Osobiscie jednak nie wiem czy kolejna modernizacja jest ekonomicznie uzasadniona.
No więc otóż to. Jeśli będzie równie średnio udana (mówiąc delikatnie) tak jak pierwsza to faktycznie może być problem  Confused
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez Kamil Sikora - 19.04.2020, 22:23

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 912 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 572 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 352 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.