Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#10
ET42 jest trudno uruchomić przez znakomitą jakość obsługi warsztatowej, która serdecznie w d*pie ma coś takiego jak szczelność elektrowozu. Wymiana baterii też nie ma uzasadnienia ekonomicznego, nie mówiąc o zerknięciu do sprężarki. Osobiście przez jakieś 4 lata pracy na tej serii nie spotkałem się z problemami z uruchomieniem (z wyjątkiem odbioru maszyny po P1, kiedy odmówiłem wykonania pewnych sztuczek, żeby maszyna ruszyła). ET42 wykonują mniej pracy, bo są kierowane głównie do obsługi Śląska, gdzie przebiegi nie są imponujące.
Niemniej ET42 są maszynami dość egzotycznymi na Śląsku, dlatego mało który maszynista radzi sobie z usterkami. Zresztą pierwsze schematy ET42 dostaliśmy, jak jeden z kolegów pozyskał je z własnej inicjatywy od warsztatu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez rustsaltz - 18.11.2019, 19:34

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 907 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 571 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 177 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 349 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.