18.11.2019, 13:58
@KazET21224142
To nie koncert życzeń i nikt nie ma takiej wiedzy Kolego, nawet pracownicy PKP Cargo S.A.. Ja wiem na pewno, że ponad połowa z wymienionych wyżej numerów lokomotyw nie nadaje się już do naprawy P4/2 a w wielu przypadkach ich sytuacja jest podobna do sytuacji bydgoskiej ET22-696. Dodam również, że duża część z tych maszyn otrzymała już statusy OS czyli "w oczekiwaniu na skreślenie", które zostaną niebawem wprowadzone to bazy Ilostanu, gdy otrzymy pełną listę tych lokomotyw. Wśród wymienionych jest kilka sztuk, które mają pewne szanse na naprawę P4 choć trudno o czymkolwiek tutaj przesądzać. Sytuacja jest dynamiczna, zobaczymy co będzie dalej.
@PeKaP
No i jest nareszcie merytoryczny i realny głos oparty na doświadczeniach a nie "mikolskich" dywagacjach Dokładnie te same problemy wskazuje większość maszynistów PKP Cargo S.A. pracujących na tych maszynach. Fakt jest też taki, że z racji tego i nie tylko wykonują one o 30% mniej pracy niż druga seria "dwuczłonów" czyli ET41. Dlatego też naprawy lokomotyw ET42 zostaną niebawem zarzucone a seria zastąpiona przez modernizowane ET41 i nowe ET25/26.
To nie koncert życzeń i nikt nie ma takiej wiedzy Kolego, nawet pracownicy PKP Cargo S.A.. Ja wiem na pewno, że ponad połowa z wymienionych wyżej numerów lokomotyw nie nadaje się już do naprawy P4/2 a w wielu przypadkach ich sytuacja jest podobna do sytuacji bydgoskiej ET22-696. Dodam również, że duża część z tych maszyn otrzymała już statusy OS czyli "w oczekiwaniu na skreślenie", które zostaną niebawem wprowadzone to bazy Ilostanu, gdy otrzymy pełną listę tych lokomotyw. Wśród wymienionych jest kilka sztuk, które mają pewne szanse na naprawę P4 choć trudno o czymkolwiek tutaj przesądzać. Sytuacja jest dynamiczna, zobaczymy co będzie dalej.
@PeKaP
No i jest nareszcie merytoryczny i realny głos oparty na doświadczeniach a nie "mikolskich" dywagacjach Dokładnie te same problemy wskazuje większość maszynistów PKP Cargo S.A. pracujących na tych maszynach. Fakt jest też taki, że z racji tego i nie tylko wykonują one o 30% mniej pracy niż druga seria "dwuczłonów" czyli ET41. Dlatego też naprawy lokomotyw ET42 zostaną niebawem zarzucone a seria zastąpiona przez modernizowane ET41 i nowe ET25/26.