17.11.2019, 22:56
ET42 to bardzo dobre maszyny i mało zawodne. Zresztą pomimo wielu kryzysów na kolei to i tak po dziś dzień z tej serii skasowano tylko egzemplarze powypadkowe. Trochę niepokoi mnie jak mogą wyglądać dla polskiej kolei lata 20 (XXI wieku oczywiście), ale to już raczej moja wyobraźnia.
Jak pisałem, zapytałem też czy jakaś lokomotywa serii ET22 z rządków odstawionych maszyn w latach 2009-2014 pójdzie jeszcze w tym roku na naprawy, lub w następnym ? Chodzi mi tu o poszczególne numery: 554, 582, 601, 642, 643, 647, 650 ,657, 659, 689, 690, 691, 704, 708 ,711 ,717, 732, 742, 746, 747, 749, 752, 755, 757 ,759, 764, od 770 do 777, 784, 789, 795, 796, 799, 808, 832, 847, 848, 852, 889, 890, 893, 895, 941, 949, 951, 953, 957, 960, 961, 963, 966, 967, 968, 976, 979, 987, 992, 998, 1004, 1010, 1012, 1019, 1033, 1037, 1039 i 1077 ?
Jak pisałem, zapytałem też czy jakaś lokomotywa serii ET22 z rządków odstawionych maszyn w latach 2009-2014 pójdzie jeszcze w tym roku na naprawy, lub w następnym ? Chodzi mi tu o poszczególne numery: 554, 582, 601, 642, 643, 647, 650 ,657, 659, 689, 690, 691, 704, 708 ,711 ,717, 732, 742, 746, 747, 749, 752, 755, 757 ,759, 764, od 770 do 777, 784, 789, 795, 796, 799, 808, 832, 847, 848, 852, 889, 890, 893, 895, 941, 949, 951, 953, 957, 960, 961, 963, 966, 967, 968, 976, 979, 987, 992, 998, 1004, 1010, 1012, 1019, 1033, 1037, 1039 i 1077 ?