Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#5
Otóż to i dokładnie tak. Nie miałoby to absolutnie żadnego sensu i uzasadnienia ekonomicznego a koszt takiej operacji byłby dużo wyższy niż P5 innej odstawionej ET41. Lokomotyw tej serii oczekujących na P5 jest blisko 40 sztuk, odstawiać będą się kolejne i kolejne a więc niemal pewnym jest, że nie wszystkie egzemplarze przejdą naprawy P5, które to z tego co wiem będą przeprowadzane do końca 2023 roku. Oczywiście wszystko to może się zmienić bo tak jak napisał mój przedmówca przewozy towarowe spadają na łeb na szyję z powodu spowolnienia gospodarczego a i pojawia się nowy tabor, który w mniejszej ilości zastępuje starsze maszyny (1 ET25 = 2 lub nawet 3 ET41/42).
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Która na naprawę ? Czyli pytanie o naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w 2019-2020 roku - przez Kamil Sikora - 17.11.2019, 21:06

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 904 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 571 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 257 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 177 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 349 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.