12.09.2019, 08:37
(11.09.2019, 16:47)KazET21224142 napisał(a): Tylko od kiedy mają takie podejście do elektrowozów, skoro sprzedali pięć lokomotyw ET40 do P.H.U ? Dodatkowo w 2017 roku PKP Cargo prowadziło też rozmowy z potencjalnymi właścicielami EM10. Ciekawi mnie co się stało z 10 elektrowozami ET22 wystawionymi na sprzedaż w 2013 roku, bo z tego co mi wiadomo jedna z tych maszyn trafiła do Taboru Dębica, ale o resztach to nic nie wiadomo.
Co do elektrowozów to chyba zasadniczo od zawsze, najprawdopodobniej czasem robione są wyjątki, może uznano że te kilka starych ET40 "nie będzie stanowić zbyt dużej konkurencji". Albo ktoś "posmarował" gdzie trzeba. Co do maszyn sprzedanych w 2013 roku, to poza trzema u Dybowskiego, kilka też udaje "Marokańczyków" 201Eo, bo nie wszystkie z tej serii są oryginalnie marokańskie.