Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników
#10
(11.09.2019, 16:47)KazET21224142 napisał(a): Tylko od kiedy mają takie podejście do elektrowozów, skoro sprzedali pięć lokomotyw ET40 do P.H.U ? Dodatkowo w 2017 roku PKP Cargo prowadziło też rozmowy z potencjalnymi właścicielami EM10. Ciekawi mnie co się stało z 10 elektrowozami ET22 wystawionymi na sprzedaż w 2013 roku, bo z tego co mi wiadomo jedna z tych maszyn trafiła do Taboru Dębica, ale o resztach to nic nie wiadomo.

Co do elektrowozów to chyba zasadniczo od zawsze, najprawdopodobniej czasem robione są wyjątki, może uznano że te kilka starych ET40 "nie będzie stanowić zbyt dużej konkurencji". Albo ktoś "posmarował" gdzie trzeba. Co do maszyn sprzedanych w 2013 roku, to poza trzema u Dybowskiego, kilka też udaje "Marokańczyków" 201Eo, bo nie wszystkie z tej serii są oryginalnie marokańskie.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników - przez EN57fan - 12.09.2019, 08:37

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP Cargo kupi nowe lokomotywy DamianT 29 12 862 16.12.2015, 16:17
Ostatni post: yahya

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.