03.09.2018, 11:16
(01.09.2018, 19:31)greenman napisał(a): Po raz kolejny napiszę, że bzdury do kwadratu wypisujesz [ jakieś "normy"/ liczba (jaka ta liczba?) przejazdów na km linii]. Po pierwsze ze 2 lata temu zmieniły się przepisy. I przejazdy kolejowo-drogowe ( od kat. A do D) mogą być WYŁĄCZNIE na drogach użytku publicznego ( czyli od gminnych wzwyż). Jeżeli droga jest prywatna ( lub o nieuregulowanym statusie) to taki przejazd może być co najwyżej kat. F. a więc użytku niepublicznego. Dlatego podpisywana jest umowa między zarządcą a przyszłym użytkownikiem. I to na użytkownika spada odpowiedzialność za zabezpieczenie przejazdu. Stąd rogatka ( którą postawi PKP PLK SA) zamykana na kłódkę do której klucz będzie miał tylko jeden użytkownik.
Ja znam przejazdy kat. F, gdy "coś" jeździ od wielkiego dzwonu - 1 pociąg na tydzień/2 tygodnie a mimo to stawiane są rogatki zamykane na klucz.
Ja rozumiem Pana stanowisko ale moim zdaniem przepisy są za sztywne jeżeli moja brama jest bezpośrednio przy torach to po co mi jeszcze rogatka?