23.06.2018, 20:48
Zabieracie głos a nie macie pojęcia o co chodzi.
Po pierwsze przejazdy (obecnie) zgodnie z rozporządzeniem muszą być na drogach PUBLICZNYCH czyli takich których zarządcami są gminy ( drogi gminne), powiaty ( drogi powiatowe), miasta ( drogi miejskie) , województwa ( drogi wojewódzkie); GDAKA ( drogi krajowe),
Po drugie - przejazdy na drogach o nieustalonej własności ( głównie te polne przejazdy) muszą być traktowane jako przejazdy użytku niepublicznego ( kat. F). Stąd te kartki na przejazdach.
Po trzecie - w przypadku likwidacji przejazdów na drogach publicznych zgodę muszą wydać zarządzający drogami.
Tak więc nie jest prawdą 'że złe PKP..."
Po pierwsze przejazdy (obecnie) zgodnie z rozporządzeniem muszą być na drogach PUBLICZNYCH czyli takich których zarządcami są gminy ( drogi gminne), powiaty ( drogi powiatowe), miasta ( drogi miejskie) , województwa ( drogi wojewódzkie); GDAKA ( drogi krajowe),
Po drugie - przejazdy na drogach o nieustalonej własności ( głównie te polne przejazdy) muszą być traktowane jako przejazdy użytku niepublicznego ( kat. F). Stąd te kartki na przejazdach.
Po trzecie - w przypadku likwidacji przejazdów na drogach publicznych zgodę muszą wydać zarządzający drogami.
Tak więc nie jest prawdą 'że złe PKP..."
greenman1435