20.01.2018, 12:22
(20.01.2018, 08:29)wołodyjowskiIC napisał(a): Ale Twoja teza musi być poparta argumentami. Teza, że PR by się rozwijało, a IC stało w miejscu, jest tezą która musi posiadać jakikolwiek argument. To tak, jak ja bym powiedział, że jutro w Ziemię uderzy meteoryt i uzasadnił, mówiąc "To jest moja opinia".PR to spółka która wymaga tak dużych inwestycji w tabor, infrastrukture oraz pracowników że głowa mała. Do tego dochodzą przepychanki na lini PR-samorządy oraz PR-przewoźnicy marszałkowscy. Chodzi tutaj oczywiście o trasy do obsługi a jak wiadomo samorządy wolą swoją spółkę. Jak mi nie wierzysz to spójrz na Poznań i Wrocław. Po co IC taki wrzód na 4 literach? Dla mnie PR to przeżytek i łączenie tej firmy z IC miało sens 15 lat temu.
Bardziej mnie ciekawi jak doszedłeś do takich wniosków?
(20.01.2018, 08:29)wołodyjowskiIC napisał(a): Ale Twoja teza musi być poparta argumentami. Teza, że PR by się rozwijało, a IC stało w miejscu, jest tezą która musi posiadać jakikolwiek argument. To tak, jak ja bym powiedział, że jutro w Ziemię uderzy meteoryt i uzasadnił, mówiąc "To jest moja opinia".PR to spółka która wymaga tak dużych inwestycji w tabor, infrastrukture oraz pracowników że głowa mała. Do tego dochodzą przepychanki na lini PR-samorządy oraz PR-przewoźnicy marszałkowscy. Chodzi tutaj oczywiście o trasy do obsługi a jak wiadomo samorządy wolą swoją spółkę. Jak mi nie wierzysz to spójrz na Poznań i Wrocław. Po co IC taki wrzód na 4 literach? Dla mnie PR to przeżytek i łączenie tej firmy z IC miało sens 15 lat temu.
Bardziej mnie ciekawi jak doszedłeś do takich wniosków?