Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wypadki kolejowe, a zły stan nawierzchni
#1
Dzień dobry!

Jestem studentką, która zbiera materiały do swojej pracy magisterskiej, której temat brzmi: "Znaczenie modernizacji nawierzchni kolejowej na przykładzie linii 356". Chcę przeanalizować wypadki kolejowe, których przyczyną był zły stan nawierzchni kolejowej. Może ktoś z państwa kojarzy takie wypadki? Wystarczy podać mi przykłady, a dokładniejszych informacji bez problem sama mogę poszukać. A może ktoś kojarzy jakiś wypadek na linii 356? (Poznań Wschód-Bydgoszcz). Będę bardzo wdzięczna za pomoc! Wink
Odpowiedz

#2
8 stycznia 1982 - katastrofa w Płocku (podmycie i osunięcie się nasypu)
3 lipca 1968 - wykolejenie w wyniku wyboczenia toru pod Działdowem

Tak na szybko z poważniejszych tyle. Drobniejszych wykolejeń z powodu stanu nawierzchni to chyba nikt nie zlicza Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
Swoja drogą ciekawy temat na obronę , trzymam kciuki
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#4
https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa...ybunalskim
http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum...STWO,.html
Odpowiedz

#5
Przypadki podane przez kolegów wyżej są z innych linii, wspomniana linia przeszła na tą chwilę kompleksową modernizację i stan nawierzchni jest tam bardzo dobry, na wielkopolskim odcinku kursują przede wszystkim SZT'y KW i sporadycznie towarowe, dalej w kujawsko-pomorskim linia jest częściowo nieczynna, częściowo jeżdżą nieregularnie towarowce (zdawki). Być może jakieś przypadki sprzed modernizacji się znajdą...
Odpowiedz

#6
(04.06.2017, 09:56)szy_mat napisał(a): Przypadki podane przez kolegów wyżej są z innych linii
...bo są w odpowiedzi na prośbę z pierwszego postu
Cytat:Chcę przeanalizować wypadki kolejowe, których przyczyną był zły stan nawierzchni kolejowej
Odpowiedz

#7
Tak na marginesie to szukaj Miały I i Miały II.