Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EP05-23
#1
Dzisiaj PKP Intercity zaprezentowało odnowionego EP05:

https://www.facebook.com/KolejDamskimOki...=3&theater

Można? Można...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#2
Myślicie, że zachowają ją tylko jako obiekt muzealny, czy będzie w ruchu planowym, bądź okazyjnym?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#3
Myślę, że lokomotywa będzie wykorzystywana do wszelkich specjali jak MAV Nostalgia. W planowym ruchu raczej bym jej nie widział, chociaż kto wie?
Odpowiedz

#4
Cytat:PKP Intercity zaprezentowały dziś wyremontowaną lokomotywę EP05-23. Padły też ciekawe deklaracje. Maszyna ma wrócić na szlak. Z pociągami liniowymi.

To, że ta lokomotywa będzie prowadzić pociągi jest już pewne – powiedział nam Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Według Zbigniewa Ciemnego, Prezesa Remtraku, firmy, która odrestaurowała lokomotywę, mogą to być pociągi liniowe. Lokomotywa, po dalszych pracach, pojedzie, tak, jak za dawnych lat 160 km/h.

Obecny Zarząd jest bardzo przychylny pracom przy tej lokomotywie- tłumaczy Zbigniew Ciemny. Stąd też szanse na jej całkowitą odbudowę są bardzo duże.
http://inforail.pl/ep05-wroci-na-szlak-l...91696.html
Odpowiedz

#5
(07.02.2017, 11:22)wołodyjowskiIC napisał(a): Myślicie, że zachowają ją tylko jako obiekt muzealny, czy będzie w ruchu planowym, bądź okazyjnym?

Członek zarządu PKP InterCity S.A ds. taboru Pan Jarosław Oniszczuk mówił dziś podczas prezentacji tejże lokomotywy o przywróceniu jej nawet do planowego ruchu po naprawie P5. Obsługiwałaby ona kilka wybranych relacji Zakładu Centralnego a przeszkolone do jej obsługi byłoby zaledwie kilka/kilkanaście osób.  Chodzi np. o krótkie relacji do/z Łodzi lub inne obiegi na których nie robiłaby dużo kilometrów a mogłaby jednocześnie przydać się jako lokomotywa do prędkości 160 km/h. Trzeba przyznać się, że po renowacji prezentuje się wspaniale, nic tylko czekać aż powróci do jazdy  Smile

http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/inde...o&id=21231
Odpowiedz

#6
Dziś natrafiłem jeszcze na to jeśli chodzi o EP05-23, a dokładnie "Co trzeba zrobić by EP05 pojechała"
http://inforail.pl/co-trzeba-zrobic-zeby...91728.html
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#7
Niedzielne pojawienie się odnowionej lokomotywy EP05 z rozkładowymi pociągami nie było przypadkiem jednostkowym. Jak poinformowało nas Biuro Prasowe PKP Intercity "piątka" będzie prowadzić rozkładowe pociągi w miarę potrzeb przewoźnika. Nie będzie przypisana do obsługi konkretnej trasy. Przypomnijmy, że w ostatnią niedzielę EP05-23 poprowadziła pociągi na trasie Warszawa – Kraków i Kraków – Warszawa po CMK. Jak za dawnych lat pojechała z rozkładową prędkością do 160 km/h. A zatem do zobaczenia na szlaku, bo "piątka" może pojawić się na nim znienacka, tak jak w ostatnią niedzielę.

Źródło:  InfoRail
Odpowiedz

#8
W takim razie czekam, aż pojawi się w moich okolicach Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#9
@DamianT, z tym może być ciężko, bo znając życie to będą ją puszczać na największych prestiżach. Stawiam że będą to głównie EIC Warszawa - Kraków, a w najlepszym przypadku "Górnik" do Gliwic Tongue
Odpowiedz

#10
(27.02.2018, 20:29)Adams napisał(a): @DamianT, z tym może być ciężko, bo znając życie to będą ją puszczać na największych prestiżach. Stawiam że będą to głównie EIC Warszawa - Kraków, a w najlepszym przypadku "Górnik" do Gliwic  Tongue

Dokładnie, jeśli będzie wyjeżdżać od obsługi "planowców" to raczej tylko na CMK i może E20 w co wątpię bo teraz jest prawie cała rozkopana z powodu modernizacji. Warto też dodać, że do obsługi EP05 jest przeszkolonych zaledwie pięciu maszynistów i są to głównie starsi instruktorzy z Olszynki Grochowskiej a więc obiegi dla tej maszyny muszą być układane tak, aby w miarę szybko zrobić trasę w jedną i drugą stronę. Poniżej załączam zdjęcie Czecha z niedzielnego kursu na EIC 1351 "Tatry" wykonanego w zamrożonych okolicach 31 kilometra CMK Wink  [Obrazek: 28320.jpg]
Odpowiedz

#11
Adam, sam napisałeś, tzn zacytowałeś, że nie będzie przypisana do jednej trasy Wink Stąd też moje wcześniejsze słowa
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#12
@DamianT, ja stawiam że jak Czesław wyjedzie, to jedynie na Krakusie/Sawie/Tatrach do Krakowa, Górniku do Gliwic, Lechu do Poznania lub Neptunie do Gdyni. Smile

A jak już się Czesławem chwalimy, to także i nasz fanpejdżowy autorstwa jednego z Adminów  Kolejowo-turystycznych Klimatów Przemysława Kumy. Smile

[Obrazek: 11028547_28276748_1726789790675027_67842...4766_n.jpg]
Odpowiedz

#13
EP05 poprowadzi specjalny pociąg na Industriadę

InfoRail

@DamianT, doczekałeś się w końcu Czesława u siebie Smile
Odpowiedz

#14
Adam, fakt, choć raczej wybiorę się w tym czasie gdzieś na kuponach Smile Miał być wcześniej u mnie, to oczywiście zdefektował zanim wyjechał.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Renowacja EP05-22 Kamil Sikora 2 1 914 17.03.2021, 20:19
Ostatni post: Kamil Sikora
  EP05 przem710 59 22 031 03.07.2018, 20:18
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.