Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewident taboru, dyspozytor - dzień pracy
#1
Szukam informacji odnośnie jak wygląda dzień pracy osoby na stanowisku rewidenta taboru i dyspozytora, jak wygląda stanowisko pracy, jakich narzędzi używa, gdyby ktoś z forumowiczów pracował na tym stanowisku i mógł opisać mi dokładnie swoje stanowisko i czynności jakie wykonuje w trakcie pracy, a także przed pracą i po pracy byłabym bardzo wdzięczna.

Studentka pozdrawia serdecznie i liczy na odzew Smile
Odpowiedz

#2
Ktoś może się podzielić informacja jak zostać rewidentem ? Jestem technikiem oraz skończyłem studia uzyskując tytuł inżyniera
Odpowiedz

#3
Czy na prawdę chcesz z takim wykształceniem iść na rewidenta? Wiesz na czym ta praca polega? Trudno znaleźć trudniejszą i bardziej odpowiedzialną pracę na kolei. Dodatkowo śmiesznie płatną i niebezpieczną.
Łazisz po torach w nocy, w deszczu, śniegu, słocie, czy jak słońce praży ponad 30 stopni (przy pudłach wagonów pewnie z 50). Przeciskasz się między wagonami, które w większości przypadków są starsze od Ciebie i jakby postępować w 100% zgodnie z instrukcją to w każdym znalazł byś jakiś defekt wyłączający go z jazdy. Duża ilość typów wagonów - zwłaszcza obecnie - też nie poprawia sytuacji. Dodatkowo konieczność jazdy do zdarzeń, chodzenia nie raz kilka kilometrów do składu albo później przy ściąganiu do stacji. Nawet robienie prób na zarośniętych stacjach gdzie raczej całą uwagę powinieneś skupić żeby nie wejść w dziurę po studzience albo w jakieś przewody. Ponadto wszystko to świadczysz własnym podpisem więc nie daj Boże jak coś się stanie za 2 dni 500 km dalej to Ty pierwszy jesteś brany do odpowiedzialności. I to za takie śmieszne pieniądze...
Z zalet jedynie to w miarę regularny czas i miejsce pracy i przy trybie pracy po 12h, sporo czasu wolnego. Jedynie można polecić to komuś kto ma własny "biznes" i chciałby mieć płacone składki i... pewnie trochę wyrypane na tą niewdzięczną robotę.