Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przyszłość lokomotyw EP08
#1
Taka jest podobno decyzja zarządu PKP IC. Ostatnimi lokomotywami które
przejdą NR są obecnie przebywające w ZNTK Oleśnica EP08-007 i 009.
Reszta zostanie odstawiona po wyjeżdżeniu kilometrów od ostatniej
naprawy.

za pl misc kolej
Odpowiedz

#2
Odpowiedź na modernizację Siódemek?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#3
Ja również słyszałem ową plotkę, lecz z tego co każdy z nas wie mamy raczej braki w lokomotywach powyżej 120km/h więc decyzja jest dziwna, może to tylko plotka. Już na początku 2000 roku próbowano wycofać EP08 z ruchu, lecz jakoś jeżdżą do dziś, a było to związane z EU11 oczywiście. Dziś jak już może chodzić o oszczędności, tylko czy EP08 może być dużo droższa w utrzymaniu niż EU07?
Odpowiedz

#4
Nie to nie plotka i powtórzę to co pisałem w swoim poście:

Wycofywanie i kasowanie taboru to dla mnie istny debilizm, patrząc na pismo IC w którym mądrala prezes obliczył sobie ile lokomotyw IC będzie potrzebować i ile musi w takim razie skasować, pociąć w ramach oszczędności- to nie jest normalne.

Ciekawe jak IC ma wyjść na prostą i zdobywać nowych klientów skoro robią takie idiotyczne kroki. Po co IC dostało SU45 skoro ta spółka nic z nimi pożytecznego nie zrobiła tylko odstawiła w zarośla.

Cytat:Tymczasem zgodnie z szacunkami, potrzeby eksploatacyjne przewoźnika wynoszą 185 lokomotyw serii EP/EU07 plus rezerwa 37 lokomotyw. Razem spółka potrzebuje 222 lokomotyw serii EP/EU07.

Śmiech na sali.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#5
przem710 napisał(a):Dziś jak już może chodzić o oszczędności, tylko czy EP08 może być dużo droższa w utrzymaniu niż EU07?
Są droższe w eksploatacji. Przechodzą naprawy rewizyjne co 1,5 roku a EU07 co 3 lata.
Odpowiedz

#6
Mają mniejszy limit kilometrów ze względu na wyższą prędkość?
Odpowiedz

#7
Zamiast się rozwijać - cofają się. Co z tego, że jest 10 taurusów... Ta firma sama na siebie kręci bata. PR, jak dobrze pomyśli, to mają szansę wyprzedzić nieudaczników o lata świetlne, ale na to potrzeba czasu.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#8
10 taurusów z czego połowa ma awarie.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#9
DamianT, Przewozy Regionalne sp. z.o.o. to firma a jak wiadomo rzeczy materialne nie posiadają rozumu, umiejętności myślenia, mowy słuchu. Np. mój czajnik nie gada a mój pracodawca: Lubuski/Dolnośląski ZPR nie myśli. Wg. mnie to jak już myśleć (choć tego nie robią) mogą Ci na górze.
Pozatym co masz na myśli pisząc "wyprzedzjąc [...] o lata świetlne". Przepraszam ale nie rozumiem.
...
Odpowiedz

#10
Lutek napisał(a):10 taurusów z czego połowa ma awarie
Tak i ty o tym coś wiesz...

Każdy operator kupiłby w ciemno tabor który byłby tak sprawny że połowa jego nie wymagałaby ingerencji serwisantów pomiędzy planowym cyklem naprawczym
Oczywiście innym typom taboru nie zdarzają się usterki,przeglądy, awarie, przeglądy serwisowe i naprawy.
Odpowiedz

#11
przem710 napisał(a):Mają mniejszy limit kilometrów ze względu na wyższą prędkość?
Dokładnie tak. A odnośnie taurusów ,tylko 002 miał awarie 2 kwietnia i jest odstawiony.
Odpowiedz

#12
Lubuszanin, siedzę troszkę w marketingu i wiem, jak można skutecznie się wybić, gdy konkurencja przeżywa kłopoty, a do tego większość, która choć troszkę się interesuje koleją, narzeka na to co robi IC, czyli stwarza im czarny PR. O to mi chodziło. Oczywiście na wszystko potrzebne są pieniądze.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#13
Wyczytałem że EP08, są kasowane ze względu na wysokie koszty eksploatacji co przy prędkości 15 km\h wyższej od EU07 jest nie opłacalne. Lecz kasacja to nie żadne rozwiązanie tylko niszczenie własnego majątku oraz jak najbardziej cennego taboru dla IC, bo każda lokomotywa jest ważna przy obecnej sytuacji. Można na przykład obniżyć prędkość konstrukcyjną i obniżyć przy tym koszty eksploatacji, EP08 jeździły by do 125km/h. Ewentualnie sprzedać zawsze to lepsza opcja niż kasacja.
Odpowiedz

#14
Ale PKP nie uznaje sprzedaży lokomotyw, bo może konkurencja je kupi i będzie jeździć Undecided takie idiotyczne
Odpowiedz

#15
Maciek, Dla nich nawet nasz mały skansenik jest konkurencją więc się nie dziw.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EP08-007 w malowaniu "świnia" D29-7 110 36 564 09.07.2013, 19:24
Ostatni post: norbert
  [prima aprilis] EP08-011 w malowaniu "świnia" maly97 7 3 935 02.04.2013, 08:59
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.