Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pozostałości po KRR
#1
Pozostałości po wielkim, nieukończonym przedsięwzięciu lat 80., jakim była Kolej Ruchu Regionalnego jest całe mnóstwo. Stan zaawansowania prac ocenia się jako 25%.

Ograniczę się do najbardziej widocznych.
Najbardziej widoczne są od Zabrza do Rudy Śląskiej. Do ok. 1993 roku leżały nawet tory.
Nastawnia dla stacji Zabrze Główne:
[Obrazek: 10178128_686080408138215_309237880179303...5614742729]
[Obrazek: 84094.jpg]
[Obrazek: 84089.jpg]

Kładka nad torami w Zabrzu:
[Obrazek: 83984.jpg]
[Obrazek: 435723.jpg]
[Obrazek: 435735.jpg]
Co ciekawe, łączy ona ulicę Cmentarną, która nie ma chodnika, z ulicą Skalley, na której nie ma żadnych budynków mieszkalnych. Wcześniej w tym miejscu był przejazd drogi gruntowej w poziomie szyn.

Wiadukt w Rudzie Śląskiej:
[Obrazek: 10689736_686081244804798_741041824113868...ba941e3564]
Z ulicy wygląda tak: http://goo.gl/maps/3qujv
Krąży pogłoska, że nieopodal tego wiaduktu są zakopane dwa wagony 409V, które wykorzystywano do usypywania nasypu. Wywaliły się 7.07.1987. Stwierdzono, że nie będą one przywrócone i są zakopane tam do dzisiaj. Ale czy to prawda?

Wiadukt Drogowej Trasy Średnicowej w Świętochłowicach z rezerwą pod KRR:
[Obrazek: 579838.jpg]
Swoją drogą, zarówno prace nad KRR jak i DTŚ rozpoczęto w tym samym roku, czyli 1986. Obie były wtedy rozmachem, a dziś tylko DTŚ jest na ukończeniu.

Pomocnicza stacja postojowa Katowice Bogucice:
[Obrazek: 10696324_686073468138909_381878582947224...e=5492F09F]
Widać to jadąc od strony Krakowa, przed st. Katowice Zawodzie, po prawej stronie. Też były już tory.

W Gliwicach wybudowano peron 4, jednak KRR z niego nie miała korzystać, a wykorzystywać w całości peron 1. W Gliwicach wybudowano także nastawnię pod kątem KRR, ale nie wiem którą.
Prace rozpoczęto także w Pyskowicach.
Odpowiedz

#2
W Pyskowicach zbudowano peron 4, przy czym KRR miala wykorzystywac peron 1, uzywany przez pociagi jadace z Bytomia. Rowniez w Katowicach widac poszerzone wiadukty dla KRR.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
(07.09.2014, 11:01)rustsaltz napisał(a): W Pyskowicach zbudowano peron 4, przy czym KRR miala wykorzystywac peron 1, uzywany przez pociagi jadace z Bytomia. Rowniez w Katowicach widac poszerzone wiadukty dla KRR.

Wiem, że troszkę odkopywanie wątku,ale jeśli ktoś nadal szpera, zapraszam: http://krr.c0.pl/
Udostępniam zdjęcia i info, dysponuję spisem loków, motywuję do pracy, projektuję, nagradzam, krytykuję. - Chcesz pogadać ? Pisz ;-)

Pozdrawiam i Zapraszam na :
* <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/Petyniak">www.youtube.pl/Petyniak</a><!-- w -->
* <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mm-bk.blogspot.com">www.mm-bk.blogspot.com</a><!-- w -->
Odpowiedz

#4
Może jednak zamiast forum pokusić się o jakieś profesjonalniejsze (wiem, wiem niepoprawnie, ale odkąd wicepremier użył słowa "imposybilizm" wolno wszystko w języku mieszać) opracowanie ?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.