• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wjazd na tor główny dodatkowy
#1
Naszedl mie taki problem: pociag nie majcy rozkladowego postoju na stacji zostaje wpuszczony na tor glowny dodatkowy. Tarcza ostrzegawcza do tejze stacji jest uszkodzona, w zwiazku z tym zgodnie z Ir-1 nalezaloby pociag zatrzymac lub powiadomic rozkazem "O" na poprzednim posterunku, jezeli pociag towarowy kursuje z predkoscia wieksza niz 50 km/h. Tutaj moje pytanie: czy jezeli na szlaku oraz w stacji obowiazuje ograniczenie stale do 20 km/h pociag taki wolno wpuszczac na tor glowny dodatkowy bez uprzedniego zatrzymania lub powiadomienia, nawet jesli predkosc wskazana w rozkladzie jest wieksza?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#2
Myślę, że odpowiedź jest zawarta w przytoczonej instrukcji Ir-1, tj. §37 ust.3 pkt 3 (jeżeli dobrze zrozumiałem zapytanie) - (potocznie) zatrzymanie jest zbędne, gdy lokalnie obowiązuje prędkość nie większa niż 40km/h.
  Odpowiedz
#3
Ok, dzięki, faktycznie ten punkt wyjaśnia.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sygnał zastępczy, wjazd i wyjazd "na dwa" fanatyk1 30 13 146 21.02.2014, 22:06
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości