Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SN82-001

Trzeba ogarnąć tą kartę pojazdu. Mamy praktycznie dwie identyczne naprawy P4 prawie, że z identyczną datą i miejscem wykonania naprawy, czyli SKPL Zagórz, które dodał Ryszard i Kolejarz123. Jeden z tych wpisów trzeba usunąć.

Przy okazji można zmienić status SN82-001 na czynny (w eksploatacji) oraz można dodać do legendy malowań zdjęcie malowania SKPL dla SN82 i SN83.
Odpowiedz

Cześć. Big Grin

Proszę o dodanie nowego malowania dla lokomotyw serii Class66 oraz o zmianę malowania na wspomniane dla lokomotywy 66002.
Data naprawy: 15.01.2021
Miejsce naprawy: Olszynka Grochowska [PKP IC]
Propozycja nazwy: Pomarańczowo-Czarno-Żółte [FPL-GWRR]

[Obrazek: 139483168_897393224331141_99441902933304...e=602A4DD2]
Odpowiedz

Ja natomiast znalazłem błąd związany ze Śląskimi Impulsami jeżdżącymi w PR.Jednostki EN63A 023,024,025 są wpisane w dwóch kategoriach(EN63A i 36WEa).Wszystkie trzyczłonowe Impulsy jeżdżące w Polregio są przecież oznaczone jako EN63A


Dowód:
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=14272
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=27344

Pozdrawiam
Odpowiedz

Już kiedyś zwróciłem uwagę, na ten błąd ale jak dotąd nikt nie poprawił.
Odpowiedz

Ponadto,EN63A-025 ma wpisane ,że stacjonuje w oddziale Podkarpackim,a (to ta sama jednostka) 36WEa-025 ma wpisane,że stacjonuje w Małopolsce
Odpowiedz

Przed stadionem miejskim w Poznaniu stoi parowóz Ty51-183. Myślę, że możnaby go dodać do bazy Ilostanu.
Odpowiedz

EP07P-2001, 2002, 2004, 2005 stoją na NR, a według ilostanu niby dalej wszystkie są profesjonalnie nazywane "w eksploatacji". Albo ktoś tego pilnuje albo lepiej zlikwidować ten ilostan skoro w błąd wprowadza.
Odpowiedz

Czy można dopisać do ilostanu EN78A-001? (pierwszego Impulsa II dla Woj.Małopolskiego)
Odpowiedz

Do momentu kiedy producent pojazdu nie naniesie takich informacji na pojazd to formalnie nie można takich danych upublicznić - tak samo jak w przypadku 22WEh-020, gdzie numery EVN są dostępne ale na razie nie są naniesione na pojazd. :/

Numer EVN jest z jednej strony publiczny ale dopóki nie ma go na pojeździe to jedyne co można byłoby wpisać numer z numerem inwentarzowym "000".
Odpowiedz

Co to są te numery EVN? (nie znam się na tym)

http://rail.phototrans.eu/14,142470,0,NEWAG_31WE_.html -Zdjęcie jednostki (NIE mojego autorstwa)

EDIT:Już wiem (musiałem sobie przypomnieć)
Odpowiedz

Przepraszam, nie doczytałem, że chodzi o dodanie samego pojazdu, a zafiksowałem się w kwestii EVN. Tongue
Odpowiedz

Po kolei:
Temat 66602 - naprawa bedzie niedługo wbita. Dzieki za date.

EN63A - na obecna chwile technicznie to niemożliwe z powodow technicznych. Ale bedziemy o tym pamietali.

Ty51-183 - metryczka jest zrobiona, tylko seria nie jest opublikowana. Potem wrzuce tu zrzut ekranu.

EP07P - Dziekujemy za aktualizacje. Nie zawsze skad jest wziać info.

EN78A - dopoki maszyna nie bedzie formalnie odebrana, to nie bedzie to tknięte.
Odpowiedz

Dobrze, dzięki za info, bo kiedyś zwracałem uwagę na temat śląskich Impulsów jeżdżących w Polregio. 

A odnośnie jeszcze spalinowych zespołów trakcyjnych wypadałoby dodać malowanie szaro-czerwono-pomarańczowe (Polregio) dla serii SA109 i SA137, ponieważ brakuje tego malowania.

Czy seria SA95 zostanie dodana ? Bo była parę miesięcy temu dyskusja, ale zauważyłem, że ucichła po tym jak były problemy techniczne z dodaniem pojazdów serii EN63B.
Odpowiedz

SA95 - prawdopodobnie skończy sie tym samym co z EN63B, przynajmniej na obecną chwilę. Mam nadzieje, że niedługo będzie można sie tym zająć.
Odpowiedz

(16.01.2021, 19:17)Instruktor napisał(a): EP07P-2001, 2002, 2004, 2005 stoją na NR, a według ilostanu niby dalej wszystkie są profesjonalnie nazywane "w eksploatacji". Albo ktoś tego pilnuje albo lepiej zlikwidować ten ilostan skoro w błąd wprowadza.

A skąd przepraszam bardzo my to wszystko mamy wiedzieć?! Przecież kwestie eksploatacji tych pojazdów to sprawa wewnętrzna ich właściciela spółki POLREGIO, która w dodatku broni się rękami i nogami przed udzielaniem jakichkolwiek informacji publicznych. Jak mamy pilnować statusów tych lokomotyw skoro nie mamy żadnego ani oficjalnego ani nieoficjalnego źródła informacji w tej firmie i w tym zakładzie? 
Może lepiej zlikwidować Szanownemu użytkownikowi Instruktor konto za takie pretensjonalne i chamskie wpisy?  Wink Smile Nie można było po prostu napisać samej informacji i zgłosić potrzebę aktualizacji metryczek? 
Swoją drogą to EP07P-2002 już jeździ i jest w eksploatacji po zakończonej niedawno naprawie P4, zdążyła już nawet doznać awarii, przez co wielu pasażerów musiało się tłuc solowym EN57SPOT z przesiadką na następny we Wrocławiu.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.