03.07.2020, 13:17
Przeglądając galerię lokomotyw Gigabyt doszukałem się ciekawych informacji odnośnie przebudowy niektórych SM42 na 6Dg. A o to lista SM42, które zostały zmodernizowane na 6Dg:
6Dg-150 przebudowana z SM42-2012
6Dg-146 przebudowana z SM42-2149
6Dg-151 przebudowana z SM42-2142
6Dg-152 przebudowana z SM42-7582
6Dg-158 przebudowana z SM42-2213
6Dg-160 przebudowana z SM42-2162
6Dg-163 przebudowana z S-414 wcześniej oznaczonej jako SM42-2252
6Dg-171 przebudowana z S-413 wcześniej noszącej oznaczenie jako SM42-2203
Wszystkie wyżej wymienione lokomotywy za wyjątkiem dwóch ostatnich (6Dg-163 i 171, które są własnością PUK Kolprem) należą do Pol-Miedź-Trans. Wspomnę też, że nie było żadnej kasacji 2142 i 2149 na terenie PHU Lokomotiv, gdyż były tam tylko kabiny, które najprawdopodobniej firma zakupiła od Newagu. Poza tym na terenie Lokomotivu też znajdowała się kabina SM42-2012, co wprowadza dosyć dużo zamieszania odnośnie statusów. Informacji o SM42-2016 i 2211 nie znalazłem, ale jest całkiem możliwe, że mogły też zostać przebudowane na 6Dg.
Co więcej, są jeszcze lokomotywy SM42-418 i 419 będące własnością Kolpremu, które wywodzą się od S-418 i S-419.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ET42-043
A i można z wyżej wymienionej karty usunąć wpis Dominika Piotrowicza, ponieważ dałem bardziej rozszerzony opis zdarzenia, ale myślę że mój wpis wymaga lekkich poprawek.
6Dg-150 przebudowana z SM42-2012
6Dg-146 przebudowana z SM42-2149
6Dg-151 przebudowana z SM42-2142
6Dg-152 przebudowana z SM42-7582
6Dg-158 przebudowana z SM42-2213
6Dg-160 przebudowana z SM42-2162
6Dg-163 przebudowana z S-414 wcześniej oznaczonej jako SM42-2252
6Dg-171 przebudowana z S-413 wcześniej noszącej oznaczenie jako SM42-2203
Wszystkie wyżej wymienione lokomotywy za wyjątkiem dwóch ostatnich (6Dg-163 i 171, które są własnością PUK Kolprem) należą do Pol-Miedź-Trans. Wspomnę też, że nie było żadnej kasacji 2142 i 2149 na terenie PHU Lokomotiv, gdyż były tam tylko kabiny, które najprawdopodobniej firma zakupiła od Newagu. Poza tym na terenie Lokomotivu też znajdowała się kabina SM42-2012, co wprowadza dosyć dużo zamieszania odnośnie statusów. Informacji o SM42-2016 i 2211 nie znalazłem, ale jest całkiem możliwe, że mogły też zostać przebudowane na 6Dg.
Co więcej, są jeszcze lokomotywy SM42-418 i 419 będące własnością Kolpremu, które wywodzą się od S-418 i S-419.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ET42-043
A i można z wyżej wymienionej karty usunąć wpis Dominika Piotrowicza, ponieważ dałem bardziej rozszerzony opis zdarzenia, ale myślę że mój wpis wymaga lekkich poprawek.