24.03.2020, 13:24
@MegaTVHD: Wpis dodałem na podstawie źródła: Technika Transportu Szynowego z kwietnia 2008 roku "Pojazdy trakcyjne przewoźników
prywatnych – lokomotywy spalinowe (strona 31-45)'' (Ryszard Rusak).
Zgodnie ze źródłem z którego czerpałem tą informacje był następujący cytat: "(...) W 1977 r. kolejne 30 lokomotyw, w tym T448P-013, 014, 015, 018, 019 przekazano do PMP-PW Z-1 „Kuźnica Warężyńska”, gdzie rozpoczęto właśnie eksploatację nowego pola piaskowego o tej samej nazwie. (...)"
Mogłem rzeczywiście pomylić miejsce stacjonowania maszyn, jeżeli były dwa Z-1, ale czy jeżeli korzystam z niepewnych źródeł to czy powinien jakoś w nawiasie w miejscu przydziału dać informacje, że jest to na podstawie takiej i takiej literatury ?
Sam fragment Techniki Transportu Szynowego 4/2008 można pobrać z internetu w formie PDF (nazwa: Rusak).
prywatnych – lokomotywy spalinowe (strona 31-45)'' (Ryszard Rusak).
Zgodnie ze źródłem z którego czerpałem tą informacje był następujący cytat: "(...) W 1977 r. kolejne 30 lokomotyw, w tym T448P-013, 014, 015, 018, 019 przekazano do PMP-PW Z-1 „Kuźnica Warężyńska”, gdzie rozpoczęto właśnie eksploatację nowego pola piaskowego o tej samej nazwie. (...)"
Mogłem rzeczywiście pomylić miejsce stacjonowania maszyn, jeżeli były dwa Z-1, ale czy jeżeli korzystam z niepewnych źródeł to czy powinien jakoś w nawiasie w miejscu przydziału dać informacje, że jest to na podstawie takiej i takiej literatury ?
Sam fragment Techniki Transportu Szynowego 4/2008 można pobrać z internetu w formie PDF (nazwa: Rusak).