Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca w WARS-ie
#1
Interesuje mnie praca w wagonie restauracyjnym. Jestem w technikum gastronomicznym (na kolejowe nie miałem szans z powodu słabego wzroku) i zależałoby mi w przyszłości na pracy w takim wagonie. Chciałbym zapytać się Was o kilka rzeczy:
Jak można dostać się do takiej pracy i czy jest to bardzo trudne ?
Jakie należy spełniać wymagania ?
Na jakie zarobki można liczyć ?
Jaki jest system tej pracy ?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. :-)
Odpowiedz

#2
Jak się dostać? Na wars.pl jest rubryka praca w WARS, ale jest pusta.. Może lepiej wysłać CV do oddziału terenowego?
Odpowiedz

#3
Możesz też dobijać się do Przewozów Regionalnych, oni teraz zwiększają liczbę REGIOekspresów i będzie trochę więcej pociągów z wagonami barowymi niż dotąd. To nie jest WARS!
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#4
Wyślij CV, może się odezwą. A i posłuchałbym też rady @psima.
Jaro

Odpowiedz

#5
A co do wymagań, to pewnie niekaralność i ukończona szkoła głównymi.
Odpowiedz

#6
System pracy z tego co mi opowiadała jedna z koleżanek masz taki że jeździsz 14 dni i później masz 14 dni wolnego i później znowu to samo. Przez te 14 dni co pracujesz to podobno spisz na karimacie w wagonie a więc warunki nie za dobre.
Chyba lepiej mają ci co jeżdżą na Sypialkach i Tanich Kuszetach (ta sama spółka WARS) bo oni jeżdżą 4 dni ale niestety nie wiem ile mają później wolnego ale z jakieś 3-4 dni odpoczynku może mają Smile
Odpowiedz

#7
A jak zarobki?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#8
Z zarobkami to tak mniej więcej w granicach 1700-1900 zł. w wagonie restauracyjnym/barowym co do sypialek i tanich kuszetek to nie mam pojęcia
Odpowiedz

#9
Na rękę?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#10
Tak na rękę. Z tego co słyszałem jeżdżący na kuszetkach/sypialnych zarabiają sporo więcej, około 3000 zł/miesiąc można wyciągnąć, ile w tym prawdy nie wiem.