• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany w przepisach kolejowych
#31
Ostatnie zmiany (nr 7) w Ir-1(§43) powodują istotną zmianę zasad wjazdu, wyjazdu i przejazdu przez posterunek bocznicowy, tzn. w przypadku braku możliwości podania sygnału zezwalającego zezwoleniem może być rozkaz pisemny jak w przypadku posterunku odgałęźnego, a nie rozkaz "S" w każdym przypadku, jak było do czasu zmiany na zasadach dot.  posterunku odstępowego. Przy tym mamy różnorodność semaforów post. bocznicowych, tj. jedne mają zabudowane wskaźniki W24 a na innych, gdzie takie wskaźniki były zabudowane, zostały zdjęte. To samo dotyczy sygnałów Sz. Posterunki bocznicowe są urządzane na szlaku, gdzie mamy odgałęzienie toru dojazdowego do bocznicy i w przypadku linii dwutorowych często po torze sąsiednim mamy blokadę liniową samoczynną dwukierunkową. W przypadku unieważnienia sygnałów sbl po takim torze zapis w dz. 3 rozkazu "S" : '... ruch pociągów prowadzony jest w odstępie posterunków następczych." winien chyba brzmieć,  moim zdaniem, "... w odstępie posterunków zapowiadawczych".
  Odpowiedz
#32
Hello, Do you in your legislature any regulation (instruction) about SHP ? Thank you for your answers.
  Odpowiedz
#33
(21.09.2017, 11:41)paldutom napisał(a): Hello, Do you in your legislature any regulation (instruction) about SHP ? Thank you for your answers.

For instance here:
http://www.plk-sa.pl/files/public/user_u...B-E10_.pdf
chapter 9, page 79-80.
  Odpowiedz
#34
Ie-1 Ograniczenia prędkości (stałe i doraźne)

Kiedyś zasady osygnalizowania miejsc z ograniczoną prędkością (stałe i doraźne) były jednakowe, teraz jest inaczej w odniesieniu do torów głównych zasadniczych. Czy ktoś wie dlaczego? Może jakieś zdjęcia ktoś ma, które uzasadniają zmiany.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości