Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Budowa kolejowej obwodnicy Czerwieńska
#1
Witam, w dniu dzisiejszym chciałbym zdać wam krótką fotorelację z budowy kolejowej obwodnicy Czerwieńska. Oto kilka zdjęć:

[Obrazek: DSCF4395.jpg]

[Obrazek: DSCF4398.jpg]

[Obrazek: DSCF4399.jpg]
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#2
O kurcze nawet nie wiedziałem że taka inwestycja jest realizowana :-O Masz więcej informacji na ten temat?
Odpowiedz

#3
Ta łącznica skróci czas podróży pomiędzy Zieloną Górą, a Poznaniem. Jednocześnie pozbawi połączeń tej relacji oraz wszystkich TLK do Gdyni miasto Czerwieńsk, któremu pozostaną tylko połączenia na osi Zielona Góra - Rzepin - Kostrzyn.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#4
pitagoras23 napisał(a):Ta łącznica skróci czas podróży pomiędzy Zieloną Górą, a Poznaniem. Jednocześnie pozbawi połączeń tej relacji oraz wszystkich TLK do Gdyni miasto Czerwieńsk, któremu pozostaną tylko połączenia na osi Zielona Góra - Rzepin - Kostrzyn.

I właśnie to nie jest do końca prawdą, kilka pociągów TLK ma normalnie jeździć przez Czerwieńsk po to, żeby nie stracić dużej ilości klientów a poza tym to jeżeli chodzi o pociągi Regio to takie jak Rusałka czy Malta z Zielonej Góry do Poznania będą normalnie kursowały przez Czerwieńsk.
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#5
No takie informacje miałem od samego początku, że ze względu na to, aby TLK nie stawały po 20-30 w Czerwieńsku zaczęto budować tę łącznicę. Z TLK, które normalnie miałyby jeździć p. Czerwieńsk to na pewno w wakacje byłby to Pirat, ale czy taki Bachus, Mieszko by zajeżdżały do Czerwieńska, to nie jestem przekonany, bo większej ilości nie ma.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#6
pitagoras23 napisał(a):No takie informacje miałem od samego początku, że ze względu na to, aby TLK nie stawały po 20-30 w Czerwieńsku zaczęto budować tę łącznicę.

Jakie 20-30 :-P To trwa około 15 minut a z tego co mi wiadomo a zarazem w co sam do końca nie wierze jest to, że po tej łącznicy ma jeździć tylko Lech, Lubuszanin i Zielonogórzanin jednakże gdyby tak było naprawdę to moim zdaniem ta inwestycja była by naprawdę bezsensowna ponieważ jak można wyrzucić tyle kasy dla trzech pociągów osobowych!?
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#7
No dla samych osobowych to na pewno tego nie robią. Jeśli ma wrócić Lech to super informacja dla zielonogórzan.
Odnośnie czasu, jaki w Czerwieńsku składy spędzają, słyszałem różne opinie, dlatego takie czasy wypisałem, ale Ty jako mieszkaniec możesz mnie z błędu wyprowadzić.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#8
Towarowe po tej łącznicy na moje szczęście nie pojadą :-)
Co do większej ilości wiadomości na ten temat budowy proponuje zajrzeć do świeżutkiego dzisiejszego artykułu http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... ejowe.html
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#9
Co wy za głupoty gadacie, jakie tlki w Czerwieńsku i jaki Lech ?

Wszystkie TLKi po nadodrzance, a potem po 358 będą jeździły przez łącznicę, po to jest budowana. Żaden Lech nie zostanie wydłużony do Zielonej Góry. I trzecia kwestia - z tego co mi wiadomo po rozmowach z ludźmi PKP Cargo, wszystkie regio jadące od strony Sulechowa będą omijać Czerwieńsk łącznicą, natomiast regio ze Szczecina itd, które jadą przez Czerwieńsk będą naturalnie jeździć swoją normalną trasą.

Poza tym duża ilość klientów w Czerwieńsku na tlki ? No bez jaj. Wsiada może 5 osób, wysiada tyle samo. Cala reszta, która wysiada, dojeżdża samochodem do Zielonej z Czerwieńska, bo godzina jazdy razem ze zmianą czoła prosi się o pomstę do nieba i wcale się nie dziwię, bo w miarę możliwości robię tak samo.

edit: a co do czasu na zmianę czoła - wystarczy rzucić okiem w rozkład i dodać 5 minut, bo zazwyczaj tak to się dzieje. Regio potrzebuje około 13-18 minut + średnio te 5 minut na inne bzdety, TLKi potrzebują 23-25 minut, często odjazd jest po pół godziny. Bardziej kluczowym elementem jest wyremontowanie toru nadodrzanki z Czerwieńska do Zielonej Góry, które ma się skończyć w grudniu tego roku ze szlakową 100km/h, bo sama jazda 13 km zajmuje 20 minut.
Odpowiedz

#10
pngbsto napisał(a):z tego co mi wiadomo

Szczerze? Czytając twoje wypociny to masz <ciach!> a nie pojęcie! Wypisujesz tutaj jakieś bzdury, żeby mieć informacje na ten temat trzeba znać albo mieć kogoś kto pracuje w tej branży a z tego co zauważyłem to ty informacje chyba bierzesz z kosmosu... A tak nawiasem mówiąc to masz rozeznanie czasowe? Bo z tego co widzę to chyba nie skoro dla ciebie zmiana czoła łącznie z odjazdem trwa pół godziny albo do 18 minut trzeba doliczyć 5 minut na nazwane przez ciebie "bzdety".
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#11
@up

Ty z pewnością masz znajomości Wink

Informacje pochodzą od najbardziej zainteresowanych, którym właśnie ucieka możliwość dojechania po 358 do Czerwieńska na szopę. Ciekawe skąd Twoje informacje ?Smile

Mirash9320 napisał(a):A tak nawiasem mówiąc to masz rozeznanie czasowe?

a wiesz co to rozkład jazdy ? No to spójrz jaka jest różnica pomiędzy przyjazdem do Czerwieńska każdego składu od strony Sulechowa czy Zielonej Góry a odjazd w dalszą drogę. I spójrz choćby w okrojonej wersji sepe, jaką jest infopasażer, jak często wszystko z Czerwieńska wyjeżdża opóźnione o parę minut.

A może po prostu mieszkańców Czerwieńska boli fakt, że czas, podczas którego w nieco ponad 4 tys miasteczku zatrzymywały się wszystkie możliwe składy (łącznie z ekspresami, później eic), dobiega końca ? Coś w tym jest.
Odpowiedz

#12
Znajomości mam na swoje szczęście więcej niż ci się może wydawać ale w tym momencie jest to nieistotne.
Nie mam zamiaru się z nikim użerać ale widzę, że twoja natura niestety kolego na tym polega i masz ze sobą jakiś problem. Co do rozkładu jazdy to 95% pociągów z Czerwieńska odjeżdża planowo więc faktycznie potwierdza się moje stwierdzenie, że niestety masz swoje własne urojone informacje.
Co do twojego kolejnego beznadziejnego stwierdzenia że mieszkańców Czerwieńska boli to, że pojedzie tutaj mniej pociągów to oświadczam ci że w tej kwestii jest to wszystkim bez różnicy ponieważ do Zielonej Góry średnio co pół godziny na zasadzie dawnej podmiejskich linii MZK Zielona Góra kursują autobusy obsługiwane przez zielonogórski PKS natomiast co godzinę kursuje drugi przewoźnik DA-MI przez co połowa naszej gminy bez problemu może dotrzeć na pociąg TLK do Zielonej Góry.
Nawiązując jeszcze do twojej kolejnej przedtem napisanej głupoty - zapewniam ciebie, że w Czerwieńsku nie wysiada lub wsiada 5 osób, wyobraź sobie, że wiele osób przesiada się tutaj na pociągi w kierunku Szczecina ale wysiadają także osoby z zachodniej części województwa lubuskiego jak np. Krosno Odrz. gdzie pociągi osobowe niestety nie docierają a różnica w dotarciu z tego miasta do Zielonej Góry a do Czerwieńska wynosi około 12 km dlatego InterCity może robić swoje ale zapewne wiele osób mieszkających właśnie w Krośnie skorzysta z expressu obsługiwanego przez poznański PKS dzięki czemu dotrą od razu na miejsce w trochę wyższej cenie.
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz

#13
pngbsto, widać kolego jakie masz informacje od Twoich najbardziej zainteresowanych. To jest nierealne, żeby pociągi REGIO, powtarzam REGIO od strony Zbąszynka do Zielonej Góry omijały Czerwieńsk.

Co do Twojego rozeznania czasowego... TLKi potrzebowały tych 25-30 minut wtedy kiedy, naprawiali łącznik i trzeba było przestawiać cały skład z toru przy peronie 3 lub tez 4 na tor przy peronie 1. Wszystko to można wyczytać w komentarzu pod tym filmem. http://www.youtube.com/watch?v=2Oc78FojYTc Aktualnie patrząc na rozkład TLKi potrzebują ok. 12-18 minut [same manewry ok. 10 minut] ( także nie wiem skąd ty wziąłeś 23-25 minuty...). Pociągi REGIO zaś potrzebują ok. 8-10 minut, zdarza się, że czekaja na plan.
Odpowiedz

#14
Nie przyszedłem się tu kłócić Wink

Życie zweryfikuje i moje i wasze wersje. Już niedługo, jak powstanie łącznica. Póki co oficjalnych wersji nie ma, rozkładu także nie ma, więc wszystko to zwykłe gdybanie. Gdybanie, które nie ma w niczym oparcia.

Mirash9320 napisał(a):Co do twojego kolejnego beznadziejnego stwierdzenia że mieszkańców Czerwieńska boli to, że pojedzie tutaj mniej pociągów to oświadczam ci że w tej kwestii jest to wszystkim bez różnicy ponieważ do Zielonej Góry średnio co pół godziny na zasadzie dawnej podmiejskich linii MZK Zielona Góra kursują autobusy obsługiwane przez zielonogórski PKS natomiast co godzinę kursuje drugi przewoźnik DA-MI przez co połowa naszej gminy bez problemu może dotrzeć na pociąg TLK do Zielonej Góry.

Owszem, może dojechać, jednak jest to mnie wygodne niż pociąg bezpośredni. Zresztą, jako mieszkaniec Czerwieńska będziesz bronił swojego zdania za wszelką cenę, choćby było one sprzeczne z rzeczywistością Wink Fakt faktem że nie ma drugiego takiego miasteczka w Polsce, które miałoby na co dzień wszystkie możliwe pociągi do Gdyni/Warszawy/Poznania łącznie z EIC.

Mirash9320 napisał(a):Nawiązując jeszcze do twojej kolejnej przedtem napisanej głupoty - zapewniam ciebie, że w Czerwieńsku nie wysiada lub wsiada 5 osób, wyobraź sobie, że wiele osób przesiada się tutaj na pociągi w kierunku Szczecina ale wysiadają także osoby z zachodniej części województwa lubuskiego jak np. Krosno Odrz. gdzie pociągi osobowe niestety nie docierają a różnica w dotarciu z tego miasta do Zielonej Góry a do Czerwieńska wynosi około 12 km dlatego InterCity może robić swoje ale zapewne wiele osób mieszkających właśnie w Krośnie skorzysta z expressu obsługiwanego przez poznański PKS dzięki czemu dotrą od razu na miejsce w trochę wyższej cenie.

Jeżdżę dosyć często od wielu lat różnymi pociągami o różnych godzinach do Zielonej i w drugą stronę. Nie zauważyłem nigdy tłumów ludzi wysiadających z jakiejkolwiek TLKi choćby. Regio ludzie dojeżdżają do roboty ze Zbąszynka i okolic, to fakt. Kilka razy ruszałem z Czerwieńska na Wrocław i na Poznań, wsiadałem jako jeden z dwóch lub trzech pasażerów. Zdarzało się też kręcić w Czerwieńsku filmy, tutaj też nie widziałem zbyt wielu ludzi wsiadających i wysiadających. Może mam po prostu takiego pecha i nigdy nie widzę tych tłumów Smile a jeśli mają PKS, niech korzystają. To też transport publiczny.
Odpowiedz

#15
pngbsto moim zdaniem jesteś niedysponowaną osobą i rozmowa z tobą na takie tematy prowadzi do niczego, w kółko wypisujesz te same głupoty ale widzę że robisz postępy i wytłumaczyliśmy ci już ze pociągi Regio nie są po to żeby omijać przystanki pośrednie tylko się na nich zatrzymywać. Rozmowę z tobą na ten temat uważam za zamkniętą!
Zachęcam do odwiedzania:
 http://mirash9320.flog.pl/ 
 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Mirash9320">www.youtube.com/user/Mirash9320</a><!-- w --> 
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Budowa nowych linii kolejowych pitagoras23 99 37 722 30.07.2015, 20:17
Ostatni post: Dominik Piotrowicz
  Budowa linii Modlin-Płock, Kutno-Płock ajablek 3 3 553 19.10.2013, 19:49
Ostatni post: przewoz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.