Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kasy biletowe Dworca Polskiego - jakiś kontakt?
#1
Czy ktoś wie pod jaki adres (mailowy, pocztowy) można złożyć reklamację w związku z zakupem biletu w kasach biletowych Dworca Polskiego (Wwa Centralna). Na samej ich stronie jest podany kontakt praktycznie tylko do osób zajmujących się nieruchomościami PKP, a nie sprzedażą biletów.

Ta firma ma w ogóle jakiś dział obsługi klienta? I w ogóle czy istnieje, bo w internecie znalazłem taki wpis:

"Likwidator Spółki "DWORZEC POLSKI" S.A. w likwidacji z siedzibą w Warszawie (00-833) przy ul. Siennej 73 ogłasza, że NWZ uchwałą z dnia 22.08.2012 r., Rep. A 10813/2012, postanowiło rozwiązać Spółkę po przeprowadzeniu jej likwidacji.
Wzywa się wierzycieli Spółki, aby w terminie 6 miesięcy, licząc od dnia ostatniego ogłoszenia, zgłaszali swoje wierzytelności pod adresem: ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa.
Niniejsze ogłoszenie jest ogłoszeniem pierwszym."


Aha i jeszcze jedno, czy spółka Dworzec Polski (konkretnie działalność prowadzenia kas biletowych) podlega pod kontrolę UTK?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Odpowiedz

#2
endrju, Dworzec Polski jest właścicielem budynku dworca, kasy należą do poszczególnych spółek (KM,PR,IC) i to oni są za nie odpowiedzialne przynajmniej tak mi się wydaje.
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#3
Właścicielem dworca jest PKP, Dworzec Polski jest jedynie zarządcą (niby) i odpowiada(ł) głównie za komunikację marketingową i wynajem powierzchni reklamowych.

Kasy o których wspomniałem są prowadzone przez Dworzec Polski, doczytałem również, że jako ajencyjne kasy IC. Gdzie więc mam uderzać - do IC czy do DP?
Odpowiedz

#4
Ostrowianin, nie do końca masz rację, na Warszawie Centralnej DP prowadzi kasy sygnowane własną marką.

endrju, a mogę spytać o charakter reklamacji? Czy na pewno powinieneś ja kierować wprost do DP?
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#5
psim, chodzi o odmowę sprzedaży biletów w określonych taryfach/ofertach itp. Sama sprawa nie jest aż tak ważna, jednak chciałbym uzyskać oficjalną odpowiedź. Jeśli byłaby pozytywna wtedy napiszę dokładnie o co mi z tym wszystkim chodzi :-P .

Przy okazji chciałbym wysłać kopię do UTK, reklamacje wtedy są znacznie szybciej rozpatrywane. I częściej pozytywnie. Stąd moje pytanie czy w ogóle DP podlega pod kontrolę UTK.
Odpowiedz

#6
Prowadzi działalność związaną z dystrybucją biletów na kolej, i w tym zakresie z pewnością podlega.

Śmiało możesz wysłać reklamację prosto do samego UTK na <!-- e --><a href="mailto:pasazer@utk.gov.pl">pasazer@utk.gov.pl</a><!-- e --> - oni przekażą gdzie trzeba, a później odeślą Ci odpowiedź.

[ Dodano: 2012-09-04, 23:35 ]
Bardzo mnie ciekawi, czego to odmówili. Czyżby Wspólnego Przejazdu? :->
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#7
Powiem, że co jak co, ale w kasach DP Wspólny Przejazd dostać jest (z tego co pamiętam) w miarę łatwo. Gorzej jest z tymi zabetonowanymi kasami na górze :-P
Odpowiedz

#8
Ciekawe czy Dworzec Polski posiada firmowe krówki.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Z polskich dworców znikają kasy biletowe. Nowe prawie nie powstają norbis97 5 3 987 15.05.2019, 18:20
Ostatni post: Koni
  Ruszy przebudowa dworca w Tczewie za 11 mln zł norbis97 0 2 221 17.01.2019, 17:34
Ostatni post: norbis97
  Remont dworca w Gliwicach Cinek 15 8 980 22.07.2016, 13:59
Ostatni post: pasqudek
  [Toruń] Remont dworca maria 7 5 297 17.12.2015, 09:16
Ostatni post: WinD
  [Kalisz] Projekt modernizacji dworca pitagoras23 87 32 860 10.10.2015, 12:43
Ostatni post: MultiKolej

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.