• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sygnalizacja kolejowa PKP (ČD i DB (DR))
#16
Dziękuję za ten wykrzyczany komentarz. Nikt nie zabrania robić Ci dziadostwa dla innych, tylko nie nazywaj tego od razu programem do nauki, niech to już pozostanie fajną, kolorową zabawką dla tych, co lubią bawić się kolejką na baterie. Dzięki takim właśnie „pomocom naukowym” rosną pokolenia zainteresowanych koleją, nie potrafiące odróżnić zwrotnicy od rozjazdu, układu torowego od torowiska, o prawidłowych definicjach sygnałów nie wspominając. Na problemy z układem trawiennym są odpowiednie lekarstwa, nawet bez recepty, i niekoniecznie musisz nas i nich informować, bo to raczej nie pasuje do standardowego poziomu kultury wypowiedzi, który do tej pory Ci się udawało Ci się zachowywać.
I dla jasności – nie jestem pracownikiem PLK. Pozdrawiam -
  Odpowiedz
#17
RysiekChaszcz można powiedzięć, że w to co napisałeś dużymi literami by się zgadzało, ale nie warto po jednej nieprzemyślanej wypowiedzi rezygnować ze swojego zamiaru. Ważniejsze jest ZADOWOLENIE że coś się zrobiło i że będzie komuś przydatne . Przecież, nie jest to forum dla zaawansowanych a jeżeli ktoś ma jakieś uwagi to wypadało by zrobił to z wyczuciem. POWODZENIA.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
  Odpowiedz
#18
Właśnie wystarczyło zwrócić uwagę że mam stary nieaktualny wpis normalnie.
Zresztą w poprawionej wersji już jest OK. :-)
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
  Odpowiedz
#19
Odnośnie przedstawionego rysunku, to nie tylko sygnał S2 zezwala na jazdę z największą dozwoloną - a S3?
  Odpowiedz
#20
Fajnie, że zmieniła się instrukcja, a pracownikom nie raczyli powiedzieć... Po staremu na S3 wolno było jechać 160, po nowemu ten zapis zniknął.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#21
Nie zupełnie zniknął (160km/h), bo Ie-1 już nie dotyczy tylko kolei konwencjonalnej (do 160km/h), ale również ERTMS/ETCS i w przypadku braku wyposażenia pociągu w urz. ERTMS/ETCS 160km/h ma zastosowanie jako prędkość maksymalna, jeżeli nie ma innych przewidzianych ograniczeń
  Odpowiedz
#22
Rozumiem, ale gdy porownasz zapis obecny i wczesniejszy to widzisz rozbieznosc.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#23
Różnica jest, ale wynika to z dostosowania do obecnych warunków prowadzenia ruchu.
  Odpowiedz
#24
Co nie zmienia faktu, ze wypadalo by poinformowac o tym, a nie wprowadzac "po angielsku".
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#25
PLK informuje przez biuletyny a pracodawca (przewoźnik) swoich pracowników. Widać tu nie ma zachowanych właściwych terminów. Wrzucenie na stronę internetową nie powinno być traktowane jako podanie do wiadomości pracownikom, przynajmniej nie przy obecnym wyposażeniu w internet i urządzenia komputerowe pracowników.
  Odpowiedz
#26
rustsaltz napisał(a):Co nie zmienia faktu, ze wypadalo by poinformowac o tym, a nie wprowadzac "po angielsku".

Instruktorzy wam pouczeń jakiś nie robią? Smile
  Odpowiedz
#27
Robia, ale trafisz, ze pouczenie bylo przed zmiana (w zeszlym roku byly 4 cykle miesiac po miesiacu) i nie wiesz o zmianie. Takie rzeczy powinny byc w zarzadzeniach, jak zmiany w nikomu niepotrzebnej instrukcji paliwowej.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sygnalizacja świetlna Petyniak 9 5 846 22.12.2015, 09:48
Ostatni post: rustsaltz
  Sygnalizacja kształtowa Petyniak 0 3 009 05.07.2010, 18:09
Ostatni post: Petyniak

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości