• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linia 62 Tunel - Sosnowiec Główny
#61
Znając życie szybciej się pojedzie dopiero od grudnia, szkoda gadać.
Bajka o czasie.
  Odpowiedz
#62
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... owych.html

Marszałek chce uj*bać mieszkających przy linii 62.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#63
Miałbym pytanie do marszałka Sowy, kiedy którykolwiek z jego współpracowników jechał pociągiem na odcinku Sędziszów - Olkusz że chce je tak ochoczo wycinać? Bo w to że sam w ostatnich latach jechał jakimkolwiek pociągiem regionalnym poza promocyjnymi przejazdami Kolei Małopolskich nie chce mi się wierzyć.

Ciężko jest nie widzieć zależności pomiędzy likwidacją 50% połączeń Kielce/Sędziszów - Katowice z zapowiadanym przejeciem od 15.XII.2015 relacji Kraków - Miechów/Sędziszów przez lobbowaną przez marszałka spółke Koleje Małopolskie. W ten sposób PR tracą zamknięcie obiegu Katowice - Sędziszów - Kraków, UMWM w takiej sytuacji nie będzie finansował połączeń na linii która powiedzmy sobie szczerze gówno go obchodzi bo nie da się nią dojechać do centusiowa

A już tak przy okazji, mogło by się chcieć państwu politykom na potrzeby wywiadu używać poprawnych pojeć Wink
wystarczy skierować do obsługi tej linii mniejsze jednostki elektryczne np. dwuczłonowe szynobusy.
  Odpowiedz
#64
Niestety rozkład na PLK nie pozostawia złudzeń - będą tylko 3 pary. Żenua...
Za to będzie solidna korekta czasu pomiędzy DAŃDÓWKĄ i POŁUDNIOWYM, z 13 do 5 minut, a więc pociąg z Katowic do Olkusza dojedzie w 1 godzinę i 2 minuty, a z Sosnowca PŁD - OLKUSZ 49 minut...
  Odpowiedz
#65
Nie znajduje niecenzuralnych słów żeby to skomentować, gdzieś tam na górze kilku pasibrzuchów postanowiło tą linie udupić a na beton jak widać nie ma rady. Od grudnia kolej traci zatem wiernego klienta, niestety odgórnie zostałem zmuszony na przesiadke do samochodu, śmiem twierdzić że takich osób na tej relacji będą dziesiątki dziennie. Tak źle na linii 62 nie było prawie od 10 lat...
  Odpowiedz
#66
Kilka lat temu też była wojna o wycinanie pociągów, więc chyba przesadzasz z tymi dziesięcioma latami. Cóż, mieszkańcy Olkusza, Wolbromia, Jeżówki, Gajówki, Sędziszowa tłumniej odwiedzą komisy i rozjadą zmodernizowane drogi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#67
Wojna być była ale ostatnio w 2012 roku o przesiadki w Sławkowie z KŚ na PR w dodatku nieskomunikowane ze sobą a ostatnio trzy pary pociągów na tej linii było w 2007 albo 2006 roku jeśli dobrze pamiętam
  Odpowiedz
#68
Ilość pociągów to jedno, ale ich prędkość to dodatkowy problem. Przed chwilą przeglądałem sobie wykaz szlakowych na przyszły rok i przypadkiem zauważyłem, że w kilometrze 14,00 - 54,45 czyli mniej więcej od Gajówki aż do Bukowna w torze nr 1 prędkość spadnie do 40 km/h, niestety patrząc po rozkładzie jazdy nie zanosi się na trasowanie osobówek w stronę Katowic po lewym, a to dlatego że czasy przejazdu na tamtym odcinku mają się różnić o 20 minut.
Bajka o czasie.
  Odpowiedz
#69
To pojeżdżone pod Jeżówę...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#70
W ostatnich dniach zaś zaczęli puszczać świętokszyskiego ęlfa.
  Odpowiedz
#71
Jechałem w sobotę z Kazimierza do Katowic... jednostka EN57, za Porąbką pociąg zmienia tor i wjeżdża na Dańdówkę przy peronie 2... potem kontynuuje i dopiero po chwili wjeżdża na tor właściwy, więc jeszcze nie wszystko skończone. Wrażenia na nowych torach? Pociąg delikatnie sunie około 20 - 30 km/h i nie ma, jak przed remontem, uciążliwych wibracji, kiedy zbliża się do przejazdu przed południowym nieco przyspiesza do około 40 km/h. Więc jak już zezwolą na te 70 km/h w grudniu, będzie ładnie się bujać... szkoda, że o połowę mniej.
  Odpowiedz
#72
Kolejny etap rewitalizacji tej linii https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/Ho ... &expired=0
  Odpowiedz
#73
To dość dziwne posunięcie, przecież w 2014 roku wykonano remont tego odcinka podnosząc prędkość z 10 - 20 do 50 - 70 km/h... powinni raczej wziąć się ostro za odcinek Wolbrom - Bukowno od strony Wolbromia... szlakowa coraz gorsza, pociąg do Kielc jedzie 3 godz. 11 min, a powrotny 3 godz. 50 min.
  Odpowiedz
#74
Szlakowa jedynka bodaj od Tunelu do Bukowna ma 40. Blokada nieprzystosowana, więc nie ma sensu puszczać po lewym...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#75
Województwo Małopolskie zleciło uruchomienie dwóch par pociągów Katowice - Olkusz - Katowice, szału nie ma ale coś na plus
https://przeglad.olkuski.pl/index.php/ar...owe-zmiany
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny mikrobart 182 40 851 25.01.2018, 21:26
Ostatni post: greenman
  Sosnowiec Maczki pasqudek 3 1 104 13.09.2017, 08:40
Ostatni post: PeKaP
  Sosnowiec wyremontuje kładkę przy Naftowej Adams 1 2 248 01.06.2012, 19:36
Ostatni post: FAREN

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości