Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
A czemu tyle "tygrysów" stoi odstawionych? Słyszałem coś ze "cierpią" na pantografy...

Pozdrawiam
sm31-131

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Ja natomiast słyszałem, że bardzooo cierpią po zderzeniach ze zwierzyną typu dzik bądź sarna, i że trzeba odstawiać .......
Odpowiedz

To prawda, czoło mają z identycznych materiałów jak spoty. Widziałem kiedyś poważnie uszkodzony przód EN57-20xx po spotkaniu z sarną.
Odpowiedz

Cytat:Feniks 57 – to nazwa marketingowa zmodernizowanego w poznańskim FPS H. Cegielski elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57. Polski Tabor Szynowy, który jest właścicielem pojazdu, nie bez powodu chwali się, że to najbardziej zaawansowana przebudowa pojazdów, których korzenie sięgają lat 60-tych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79031.html
Jak oceniacie nowopowstałego "Feniksa" ?
Odpowiedz

Kibel to kibel, co tu oceniać
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Ciekawe, jak wygląda sprawa z osprzętem w szafach. Może niektórzy wiedzą, ale w AL-ach przy całej masie nowoczesnych komponentów system sterowania pantografami pozostaje ten sam co w starym ezecie, czyli maszyna panotografowa, z identycznymi przyciskami na pulpicie  Wink
Maszynista-stażysta 
Odpowiedz

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79622.html
Spory koszt P4 zmodernizowanych EN57AKW. Prawie 8 mln zł za naprawę 3 pojazdów.
Odpowiedz

Cytat:To jedna z najdłużej produkowanych serii pociągów na świecie. Znane z polskiego krajobrazu EN57 właśnie skończyły 55 lat. To właśnie 2 lutego 1962 roku pierwszy elektryczny zespół trakcyjny tej serii wyjechał na tory – i do dzisiaj ich nie opuścił. Chociaż pierwszy skład zakończył służbę w 1990 roku.
Artykuł wspomnieniowy w Rynku Kolejowym
Odpowiedz

POLREGIO modernizuje EN57 SPOT. Będzie Wi-Fi i mnóstwo miejsc dla rowerów

Cytat:Pięć EN57 SPOT, zmodernizowanych z pierwszych unijnych środków dostępnych dla Przewozów Regionalnych, przejdzie przegląd poziomu P4. Przy okazji napraw pociągi staną się lepiej dostępne dla pasażerów, zwłaszcza dla tych z rowerami.

EN57 otrzymają nowy system informacji pasażerskiej, zmieniona zostanie lokalizacja niektórych przycisków i urządzeń w kabinie maszynisty, pojawią się nowe, wygodne fotele dla maszynistów. Bardzo korzystną zmianą dla pasażerów będzie montaż nadajnika Wi-Fi i zabudowa nowych uchwytów dla rowerów, na których będzie można przewieźć minimum 12 rowerów (a w opcji nawet 20).

Szczegóły : http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...86807.html
Odpowiedz

Czyli modernizacja modernizacji kibla. Wink
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

Można tak powiedzieć Wink dobrze że planowane są zmiany wymienione w artykule, ciekawe czy opłacalna byłaby zmiana silników na asynchroniczne, i czy będzie planowana poprawa wnętrza.
Gdyż powiedzmy sobie szczerze taki SPOT od zwykłego kibla dużo się nie rózni Wink
Odpowiedz

Cytat:ciekawe czy opłacalna byłaby zmiana silników na asynchroniczne

No raczej wątpię, by zostawili stare silniki szeregowe z rozruchem oporowym.

Cytat: czy będzie planowana poprawa wnętrza.

Jak będą montować klimatyzację będę musieli zmienić wnętrze w celu prawidłowego rozprowadzania powietrza.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EN71 - górska, długa odmiana EN57 Miderion 30 14 891 27.01.2012, 17:40
Ostatni post: Olo4271

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.