Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych
#1
Co teraz??? Zakup budyni?? Czy może jakiś inny pomysł.. Dowiemy się tego na dniach..

Eurosprintery zapadły nam w pamięci bardzo dobrze.. Będziemy o nich pamiętać i mam nadzieję, że jeszcze wrócą do Przewozów Regionalnych jako ich własność..
Odpowiedz

#2
To prawda, rozmawiałem podczas DTK z mechanikiem Eurosprintera. Wróci to, co było przed leasingiem od Dispoloka - w iR pojadą pewnie ET22.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#3
A skąd te informacje kolego?? Na Rynku Kolejowym ani widu ani słychu :mrgreen:
Odpowiedz

#4
Na forum Górnośląskich Miłośników Kolei pisało, że 5 stoi w lokomotywowni i mają zdzierane napisy Przewozy Regionalne
Odpowiedz

#5
Informacje od mechanika, pewne raczej, tym bardziej, że zdzierają logo. Dobrze, że udało mi się sfotografować jeszcze przed obdarciem ze skóry.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Nie! Przeca ich jeszcze w obiektyw nie zlapalem Sad
Odpowiedz

#7
A mi się udało!
[Obrazek: 10094619.jpg]
[Obrazek: 10094589.jpg]
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#8
Ha! Co prawda ja wersji EuroSprinter-ów PR-ów nie sfotografowałem, za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy. Ale myślę że póki co PR będą polegać na taborze PKP Cargo (tzn. Seria ET22) Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać, a w dodatku nie uważam że PR powinny wydawać tyle pieniędzy, przez co pozostaje Leasing!
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#9
TOMEKKOT napisał(a):za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy
To samo uczyniłem. :] E186-141-8 i E186-143-4. Mozna je zobaczyc na moim kanale YT: http://www.youtube.com/user/TheTaurus01
Odpowiedz

#10
TOMEKKOT napisał(a):Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać
To nie nastąpi w najbliższym czasie, zakup jest bezsensowny w obecnej sytuacji finansowej spółki. Leasing rzeczywiście jest najlepszym wyjściem, koszty wynajmu ET22 są w porównaniu z kosztem leasingu Eurosprinterów są bardzo wysokie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#11
Jest przetarg na leasing 10 loków nowych lub po naprawie okresowej (nie starsze niż 5 lat).

http://przewozyregionalne.pl/przetargi,o...,5627.html
Odpowiedz

#12
No to najprawdopodobniej znowu zawitają do nas Eurosprintery, no bo jaki inny kandydat niż Dispolok może przedstawić lepszą ofertę
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#13
Albo ES64U4 ;D
Odpowiedz

#14
Aż tyle PR nie potrzeba, ale jakby nie patrzył - kręcimy się w stajni Siemensa.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#15
W ES64U4 - jedyne z dopuszczeniem na Polskę jeżdżą w PKP IC. Odstawienie ES64F4 wiąże się z tym, że ich leasing został zawarty poza ustawą o zamówieniach publicznych (bez przetargu) - limit kosztów oznaczał też krótszą eksploatację. Teraz chcą żeby zagościł na dłużej więc musieli ogłosić przetarg.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koniec SU45 SPA 243 82 605 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? przem710 9 5 944 30.12.2012, 18:10
Ostatni post: Lutek
  Koniec ery SU45 w PKP IC Alexej 94 33 106 09.10.2012, 05:45
Ostatni post: przem710
  Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych przem710 37 13 050 11.08.2012, 09:46
Ostatni post: alojz
  Koniec spalinowozów jako lokomotyw liniowych? Nikiel 9 4 950 01.04.2012, 10:43
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.