15.10.2017, 01:34
Witajcie, moi drodzy,
jak zapewnie wiecie, niestety w obecnej chwili następuje zmierzch zasłużonych dla polskiej kolei dieselków, serii ST43 i SU46.
Na obecną chwilę są czynne te egzemplarze (podzielę na dwie rubryki wg. serii, a w nich egzemplarze, Zakład Taboru w którym służą i do kiedy ma ważne papiery sprawności technicznej)
ST43:
Więc wzywam Was do tego: spieszcie się uwieczniać te maszyny, bo tak szybko odchodzą...
Trzymajcie się więc cieplutko! Piona!
jak zapewnie wiecie, niestety w obecnej chwili następuje zmierzch zasłużonych dla polskiej kolei dieselków, serii ST43 i SU46.
Na obecną chwilę są czynne te egzemplarze (podzielę na dwie rubryki wg. serii, a w nich egzemplarze, Zakład Taboru w którym służą i do kiedy ma ważne papiery sprawności technicznej)
ST43:
- ST43-198 (CT Wrocław, do 30.10.2017 r.)
- ST43-333 (CT Wrocław, do 30.03.2019 r.)
- ST43-334 (CT Wrocław, do 26.01.2018 r.)
- ST43-340 (CT Wrocław + trafił z CT Poznań, do 30.12.2017 r.)
- ST43-355 (CT Wrocław, do 28.02.2019 r.)
- ST43-364 (CT Katowice, do 14.02.2018 r.)
- ST43-365 (CT Poznań, do 23.03.2018 r.)
- ST43-366 (CT Katowice, do 29.04.2019 r.)
- ST43-368 (CT Wrocław, do 02.04.2018 r.)
- ST43-397 (CT Poznań, do 03.11.2017 r.)
- SU46-004 (CT Gdynia, do 27.07.2022 r.)
- SU46-017 (CT Lublin, do 20.05.2024 r.)
- SU46-023 (CT Wrocław, do 27.02.2021 r.)
- SU46-029 (CT Wrocław, do 29.06.2023 r.)
- SU46-031 (CT Gdynia, do 30.03.2024 r.)
- SU46-035 (CT Gdynia, do 19.01.2024 r.)
- SU46-047 - Rodzynek w Węglińcu (CT Wrocław, do 28.07.2021 r.)
Więc wzywam Was do tego: spieszcie się uwieczniać te maszyny, bo tak szybko odchodzą...
Trzymajcie się więc cieplutko! Piona!