29.04.2015, 16:09
Już to przerabialiśmy-bo w maszyna ze spaloną żarówką dezorientowałaby obsługę innych pociągów. Zresztą po prawdzie w słoneczny dzień nie widać w ogóle sygnałów na pociągu.
Wprowadzenie do przepisów, a egzekwowanie to też druga rzecz. Dzisiaj w tej materii panuje wolna amerykanka, raz z powodu nadgorliwych (albo niedouczonych) maszynistów, dwa z powodu byków w rozkładach (czasem "uciekają" oznaczenia blokady-proszę mi nie mówić, że mam znać typ blokady, bo obsługuje się setki szlaków i nie sposób spamiętać).
Wprowadzenie do przepisów, a egzekwowanie to też druga rzecz. Dzisiaj w tej materii panuje wolna amerykanka, raz z powodu nadgorliwych (albo niedouczonych) maszynistów, dwa z powodu byków w rozkładach (czasem "uciekają" oznaczenia blokady-proszę mi nie mówić, że mam znać typ blokady, bo obsługuje się setki szlaków i nie sposób spamiętać).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL