Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uzależnienie wyjazdu od przyjazdu pociągu na linii 2-torowej
#20
stach57 napisał(a):Wymogiem zmian są obowiązujące przepisy, a potrzebą - zachowanie bezpieczeństwa.
To oczywiście bzdura. Podstawowym wymogiem (także potrzebą) zmian w infastrukturze (zmian budowlanych) są przede wszystkim aktualne potrzeby transportowe. Stąd modernizacje określonych stacji i linii kolejowych, stąd też likwidacje i zamykanie ruchu, także na określonych liniach.
Zmieniające się przepisy w omawianym zakresie (Rozporządzenie "MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie.") nigdy nie były i nie będą żadnym wymogiem do zmian strukturalnych na sieci z oczywistych względów. Nikt nie będzie przebudowywał tysięcy istniejących posterunków ruchu tylko dlatego, że wprowadzono nowe normy dotyczące np. szerokości peronów. Czy to rzeczywiście takie trudne do zrozumienia? A jeśli chodzi o bezpieczeństwo ruchu, to proszę mi odpowiedzieć na proste pytanie: dlaczego do dzisiaj nie wprowadzono do przepisów zaleceń PKBWK, dotyczących stosowania sygnału Pc2, które są pokłosiem katastrofy pod Szczekocinami?
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.