Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uzależnienie wyjazdu od przyjazdu pociągu na linii 2-torowej
#18
1. Przywołane przepisy pochodzą z roku 1998, natomiast przystanek osobowy Witków Śląski powstał znacznie wcześniej, w 1867 roku, kiedy obowiązywały zupełnie inne normy i przepisy, i od tego czasu nie doczekał się tak gruntownej modernizacji, której celem byłoby dostosowanie go do obecnie obowiązujących przepisów – bo nie ma takiego wymogu ani potrzeby – o czym pisałem w tym wątku nieco wcześniej:
„1. Przepisy dotyczące warunków wielokrotnie ulegały różnym zmianom i modyfikacjom. W czasie, gdy budowano przystanek Ubocze obowiązywały zupełnie inne warunki, niż obecnie ujęte w szeregu przepisach i normach, i nie jest to powód, by w momencie zmian w przepisach przebudowywano praktycznie całą sieć..”
2. Witków Śląski jest przystankiem osobowym (punktem ekspedycyjnym) i jako taki nie posiada żadnego własnego RT. Jako punkt ekspedycyjny jest administracyjnie przypisany do jednej z najbliższych stacji stycznych. Regulamin Techniczny Stacji (RTS) jest dokumentem sporządzanym dla posterunków ruchu (o systematyce punktów eksploatacyjnych wraz z odpowiednim schematem także wspomniałem w tym temacie nieco wcześniej) – zgodnie z zapisem § 2, pkt.1 Instrukcji R-9. W tymże Regulaminie Technicznym Stacji znajduje się Działka 4 – przynależność administracyjna posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych – o czym szczegółowo traktuje § 20 Instrukcji R-9.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.