Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyjazd na tor szlakowy przeciwny do kierunku zasadniczego
#67
Ujawniono przypadek (zmianę w wrjp) na szlaku dwutorowym, gdzie z jednej strony (stacji A) ma w wrjp oznaczenie "PP" a z drugiej (stacja B) - bez żadnego skrótu w odniesieniu do blokady liniowej i bez W24. Jednocześnie stacja "B" ma semafor grupowy wyjazdowy ze wskaźnikiem W24, lecz nie ma on zależności z semaforem drogowskazowym przy peronie - brak możliwości podania sygnału zezwalającego, a blokadę liniową w kierunku przeciwnym do zasadniczego obsługuje się "pomocniczo". Zniesieni skrótu "PP" na stacji "B" tłumaczone jest brakiem pełnego zabezpieczenia drogi przebiegu w kierunku przeciwnym do zasadniczego, co jest ponoć brakiem warunku uznania blokady liniowej jako dwukierunkowej. i skrót "PP" został zniesiony w oparciu o decyzję Centrali PLK S.A. (prawdopodobnie?). Niemniej jednak RTS "B" i "A" ma zapis o blokadzie dwukierunkowej między tymi stacjami, również można to znaleźć w dod. 1 do wrjp. Jak ma zachować się dyżurny ruchu i maszynista w takim przypadku - jazda w kierunku przeciwnym do zasadniczego? W stacji Smętowo mamy podobny przypadek, lecz w wrjp mamy "SS". Czy podobne przypadki występują gdzie indziej?
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sygnał zastępczy, wjazd i wyjazd "na dwa" fanatyk1 30 23 843 21.02.2014, 22:06
Ostatni post: rustsaltz
  Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego ISDR12 10 6 827 02.06.2013, 14:03
Ostatni post: Mika

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.