12.10.2015, 09:16
Cytat:Wszyscy wiedzą jak dziś wygląd siatka połączeń i jakie węzły przesiadkowe (kolejowe i autobusowe) na ''magistrali nadmorskiej" występują. Pytanie czy tylko jednotorowość l.202 i brak druta na linii 402 ma wpływ na kiepskie połączenia między Trójmiastem a Szczecinem? Przy elektryfikacji linii 402 Kołobrzeg(nie wiem co tam ludzi ściąga bo to beznadziejne miasto) mógłby być zarówno stacją końcową jak i przelotową. Może wtedy relacje Białystok/Trójmiasto - Szczecin byłyby jeszcze bardziej atrakcyjne niż przez Białogard, różnica kilometrowa niemal ta sama. Pytanie kto w działaniach będzie bardziej skuteczny, kolejarze czy drogowcy w rozbudowie S6.
Do wątku "magistrala nadbałtycka" Szczecin - Trójmiasto przez Kołobrzeg - Drogowcy byli pierwsi z S6 - http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51338.html
...i kolejny odcinek - http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51623.html