Malejąca liczba ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Cargo we Wrocławiu - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: Malejąca liczba ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Cargo we Wrocławiu (/thread-5878.html) |
Malejąca liczba ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Cargo we Wrocławiu - Jakubix96 - 19.02.2017 Witajcie, kochani! Dziś postanowiłem tym razem na ruszt wziąć dosyć trudny i bolesny (chociażby dla miłośnika klasycznej kolei) temat, a mianowicie zmierzch diesli serii ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Spółki PKP Cargo we Wrocławiu (na obecną chwilę ten owy CT ma cztery sekcje przewozów taboru: na wrocławskim Brochowie, w Kamieńcu Ząbkowickim, Legnicy i Węglińcu). Niestety jak wiecie, drodzy MK i forumowicze, to zmiany w DSU z jesieni 2015 roku (o wprowadzeniu restrykcji, w której loczek odstawiany jest po przejechaniu 400.000 km lub 12 lat po wykonaniu ostatniej naprawy rewizyjnej) doprowadziły bynajmniej na Dolnym Śląsku do odstawki dużej ilości pożądanych wozów serii ST43 i SU46, powodując spadek dostępnej liczby taboru do wykonywania przewozów towarowych po dolnośląskich żelaznych szlakach i bocznicach od nich odbiegających. Na obecną chwilę, 19 lutego 2017 r. to przedstawię Wam aktualną liczbę czynnych Rumuństw i Suczencji: ST43 - 43-198, 43-272, 43-295, 43-325, 43-333, 43-334, 43-355 i 43-368 SU46 - 46-007 (jutro, z dniem 20 lutego, oficjalnie schodzi z szlaków z powodu, że owa SU to ostatnią NR przeszła dokładnie 12 lat temu), 46-023, 46-029, 46-034, 46-035 i 46-047 Krótko mówiąc, owa "kolej rzeczy" doprowadza do tego, że "wszystko, co dobre... szybko się kończy" Także, jak macie chęć pogadać lub zadawać pytania, zapraszam do dyskusji w komentach! Zmiechrz serii ST43 i SU46 - Jakubix96 - 15.10.2017 Witajcie, moi drodzy, jak zapewnie wiecie, niestety w obecnej chwili następuje zmierzch zasłużonych dla polskiej kolei dieselków, serii ST43 i SU46. Na obecną chwilę są czynne te egzemplarze (podzielę na dwie rubryki wg. serii, a w nich egzemplarze, Zakład Taboru w którym służą i do kiedy ma ważne papiery sprawności technicznej) ST43:
Więc wzywam Was do tego: spieszcie się uwieczniać te maszyny, bo tak szybko odchodzą... Trzymajcie się więc cieplutko! Piona! |