Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Fotografie
FotoOpis
ET21-57
1992-04-02 - Bezpośrednio po przybyciu do Prokocimia. Za tą akcję dostałem wtedy niezły opr :) zwłaszcza, że okazało się że lokomotywa ma poluzowane obręcze. To były czasy, gdy przychodziły nowe EP09 i wymęczony sputnik do nich nie pasował. W końcu udało się go oddać w tym stanie do Suchej, gdzie powinien trafić od razu.

Autor: Pawel Terczynski
ET21-57
1998-05-09 - Pierwotne "historyczne" (choć nieoryginalne) malowanie ET21-57 w jakim występowała do naprawy wykonanej w 2003 roku.

Autor: Pawel Terczynski
3 komentarze
ET21-57
2000-09-09 - Schyłek pracowitego lata 2000 dla ET21-57 - pociąg nr 55170 z Chabówki do Prokocimia - próżne cysterny z Nowego Targu przedzielone węglarkami.

Autor: Pawel Terczynski
SM30-069
1991-07-30 - Praca manewrowa dla służby trakcji - "trzydziestka" wyprowadza parowóz Ty51-182 odrestaurowany przez pracowników Lokomotywowni Kraków Płaszów.

Autor: Pawel Terczynski
Ol49-85
1990-06-23 - Na stacji Toruń Wschodni; Ol49-85 z pociągiem nr 15027 relacji Sierpc - Toruń Gł.

Autor: Pawel Terczynski
ET22-135
1997-08-27 - Dwie lokomotywy ET22 (135 i 209) były wówczas wyznaczone do obsługi ekspresu 1301 "Tatry" na odc. Kraków Płaszów - Zakopane. Rozkładowe obciążenie 550 ton wymagałoby zatrudnienia dwóch lokomotyw EU07. Obie ET22 były po G1 (sprzęg m/w, smarowanie obrzeży, przewód zasilający 8 at). Na zdjęciu "135" pokonuje wzniesienie przed stacja Stronie.

Autor: Pawel Terczynski
2 komentarze
SP32-129
1991-06-15 - Z pociągiem osobowym nr 33028 do Leszna; tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego do Wolsztyna ustawiona przy torze linii nr 371.

Autor: Pawel Terczynski
EU07-007
1997-04-27 - Na szlaku Kłaj - Podłęże przecinającym Puszczę Niepołomicką. Pociąg nr 36002 z Kijowa do Wrocławia z dołączonymi na końcu składu wagonami kolei ukraińskich.

Autor: Pawel Terczynski
Ol49-71
1990-09-29 - Odjazd pociągu nr 15027 do Torunia Gł.; wcześniej ten parowóz obsłużył parę pociągów 9549/9548 na odcinku Sierpc - Skępe.

Autor: Pawel Terczynski
EP09-013
1992-06-20 - Kilka tygodni po przybyciu z Pafawagu. Kształtowa tarcza zaporowa osłaniała kiedyś wjazd na "granicznik wschodni", który dodatkowo obsługiwał rogatki przejazdowe - zmora kierowców, którzy musieli jeździć ulicą Półłanki.

Autor: Pawel Terczynski
SP45-216
1992-05-15 - Wieczorny pociąg nr 33032 ze Zbąszynka do Leszna; czas nysek, małych fiatów i wagonów piętrowych.

Autor: Pawel Terczynski
EP05-01
1999-04-27 - W towarzystwie EP08-006 na torach trakcyjnych w Olszynce.

Autor: Pawel Terczynski
ET21-442
1983-02-15 - Przed wjazdem do stacji od strony Skawiec - lokomotywa prowadzi skład wagonów Eamos z węglem (!), jako popychacz była wykorzystana ET21-445.

Autor: Pawel Terczynski
Ol49-32
1986-07-04 - Wcześnie rano Ol49-32 zjeżdżała do szopy po przyprowadzeniu pociągu 66020 z Lubska, a popołudniu wróciła tam ciągnąc za sobą z Tuplic pojedynczy wagon.

Autor: Pawel Terczynski
ST44-376
1986-05-29 - Gagarin należący do MD Sędziszów (tak - to nie pomyłka!) prowadzi skład węglarkowy w kierunku Ostrowca Świętokrzyskiego; linia kolejowa prowadzi tu nad brzegiem Jeziora Brodzkiego - sztucznym spiętrzeniem rzeki Kamiennej.

Autor: Pawel Terczynski
EP02-08
1996-11-16 - Po ukończonej renowacji, ale jeszcze bez założonych zbiorników piasku (a właściwie ich imitacji)

Autor: Pawel Terczynski
EU07-412
1997-05-03 - Na szlaku pomiędzy Zabierzowem a po Kraków Mydlniki Wapiennik; lokomotywa prowadzi pociąg 63003 Wrocław Gł. - Przemyśl Gł. z wagonami do Kijowa.

Autor: Pawel Terczynski
EU04-24
1983-08-01 - Jako eksponat w Muzeum Kolejnictwa, lokomotywa przyjechała tam o własnych siłach, bezpośrednio po zakończeniu służby.

Autor: Pawel Terczynski
EU04-10
1981-08-29 - Tą lokomotywę akurat można było sfotografować z drogi (o ile nikt akurat nie przejeżdżał :) Jako jedna z ostatnich zachowała jeszcze aluminiowe tabliczki na ścianach bocznych (o ile pamiętam były takie jeszcze na EU04-05). Z przodu fragment EU20-34 - lokomotyw tej serii też było osiem.

Autor: Pawel Terczynski
SN81-006
2009-09-23 - SN81-006 czeka przez tarczą punktu kontrolnego lokomotywowni i pojedzie jako poc. 696 do Wysokiego na Białorusi; do stacji wjeżdża SA133-001 (88432 Hajnówka - Siedlce).

Autor: Pawel Terczynski
Ty2-1059
1984-05-26 - Pociąg nr 547 Chabówka - Nowy Targ tuż za mostem na Rabie. Na tym odcinku parowozy prowadziły dwie pary pociągów powiązanych z kursami "pracowniczymi" do kombinatu obuwniczego (po Nowy Targ Fabryczny). Skład całkiem przyzwoity - cztery lub pięć wagonów, choć z mizerną frekwencją.

Autor: Pawel Terczynski
EU06-14
1984-05-26 - Weekendowy (kursował tylko w soboty) ekspres 13401 "Tatry" po zmianie kierunku jazdy w Chabówce podąża w kierunku Zakopanego.

Autor: Pawel Terczynski
EP02-08
1996-10-30 - Prace przy renowacji EP02-08 na hali zachodniej w Prokocimiu. Okazją do sprowadzenia lokomotywy był jubileusz 40-lecia lokomotywowni.

Autor: Pawel Terczynski
EP05-01
1999-08-26 - Jedynka gościnnie w Krakowie Prokocimiu - zjechała tylko na jakąś drobną naprawę.

Autor: Pawel Terczynski
1 komentarz
ET21-582
1996-10-14 - Pociąg nr 27 relacji Kraków Gł. - Krynica - jeden z dwóch tej relacji zestawionych z wagonów i prowadzonych na całej drodze przebiegu lokomotywą ET21; szlak Ptaszkowa - pe Mszalnica.

Autor: Pawel Terczynski


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 1.00624 sekundy, zapytań SQL: 7