Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
0
303E-414/1989 numer fabryczny
1989 rok produkcji
35 Wiek pojazdu
Modernizacja status
5169 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1989-05-12 | MD Warszawa Olszynka Grochowska | PKP | przem710 |
1994-**-** | MD Warszawa Odolany | PKP | Kamil Sikora |
1997-07-01 | MT Warszawa Targowa | PKP | przem710 |
1999-04-01 | MZ Warszawa | PKP | przem710 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP | przem710 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP Cargo S.A. | przem710 |
2003-10-31 | Zmiana oznaczen --> EP07-514 | ||
2003-10-31 | Mod --> EU07-514 | ||
2003-10-31 | ex. --> EU07-514 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1989-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone + żółte czoło | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1991-08-21 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1993-05-25 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1995-05-13 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1997-10-28 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
2000-10-10 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R5+M Reflektory: Zez | Kamil Sikora |
2003-10-31 | ZNTK Nowy Sącz | zielone | Modernizacja + NG G1 Reflektory: Zez | przem710 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Kamil Sikora |
2000-10-10 | Podczas naprawy rewizyjnej R5+M w ZNTK Oleśnica zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2003-10-31 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710