Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> EU07

EU07-392


ex. EU07-392
0

303E-292/1986 numer fabryczny

1986 rok produkcji

38 Wiek pojazdu

Modernizacja status

4287 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1986-02-13MD Wrocław Główny
PKPprzem710
1997-07-01MT Wrocław Południe
PKPmikrobart
1999-04-01MZ Wrocław Południe
PKPmikrobart
1999-08-01MZ Wrocław
PKPmikrobart
1999-09-01Zakład Taboru we Wrocławiu
PKPmikrobart
2001-10-01Zakład Taboru we Wrocławiu
PKP Cargo S.A.mikrobart
2002-11-29Mod --> EP07-392
2002-11-29Mod --> EU07-392
2002-11-29ex. --> EU07-392

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1986-**-**H.Cegielski - Poznań

zielone "trapez"Produkcja


Reflektory: Zwykłe
przem710
1987-11-28ZNTK Oleśnica

zielone "trapez"Naprawa rewizyjna
R1

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1989-07-11ZNTK Oleśnica

zielone + żółte czołoNaprawa srednia
S1

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1991-03-27ZNTK Oleśnica

zielone + żółte czołoNaprawa rewizyjna
R2

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1993-03-28ZNTK Oleśnica

zielone + żółte czołoNaprawa rewizyjna
R4

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1995-01-31ZNTK Lubań

zielone + żółte czołoNaprawa rewizyjna
R5

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1997-03-18ZNTK Oleśnica

żółte czoło + żółte pasyNaprawa rewizyjna
R6

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1999-10-27ZNTK Oleśnica

żółte czoło + żółte pasyModernizacja + NR
R7+M

Reflektory: Zez
sebalorek
2002-11-29ZNTK Nowy Sącz

zieloneModernizacja + NG
G1+M

Reflektory: Zez
mikrobart

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
****-**-**Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego.Historia pojazdusebalorek
1999-10-27Podczas naprawy rewizyjnej R7+M w ZNTK Oleśnica zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne.Modernizacjasebalorek
2002-11-29Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07).ModernizacjaKamil Sikora

Fotografie

FotografiaOpis

2002-05-12 Bydgoszcz

stacja Bydgoszcz Główna | EU07-392 z poc. nr 5602 "Piast"


Pawel Telega autor 413 wyswietlen 0 komentarze

2002-02-25 Gdańsk

Wrzeszcz, z pociągiem Ex 6503 "Piast: relacji Wrocław - Gdynia, odjeżdża ze stacji


chester autor 494 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.09889 sekundy, zapytań SQL: 33