Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-456
0
303E-356/1987 numer fabryczny
1987 rok produkcji
37 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4184 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1987-10-01 | MD Warszawa Odolany | PKP | przem710 |
1989-xx-xx | MD Warszawa Olszynka GrochowskaData wątpliwa | PKP | Gżągal |
1994-xx-xx | MD Warszawa OdolanyData wątpliwa | PKP | Gżągal |
1997-07-01 | MT Warszawa Targowa | PKP | Gżągal |
1998-08-29 | MT Warszawa | PKP | Gżągal |
1999-04-01 | MZ Warszawa | PKP | Gżągal |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP | Gżągal |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2002-05-31 | Mod --> EP07-456 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1987-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1989-12-13 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1991-03-29 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1+A Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1993-06-28 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1995-05-05 | ZNTK Lubań | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1997-04-10 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1999-08-02 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R6+M Reflektory: Telewizor | Kamil Sikora |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Kamil Sikora |
1999-08-02 | Podczas naprawy rewizyjnej R6+M w ZNTK Oleśnica lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [telewizor], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2002-05-31 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07). | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710