Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-355
0
303E-255/1985 numer fabryczny
1985 rok produkcji
39 Wiek pojazdu
Modernizacja status
3333 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-02-22 | MD Łódź Olechów | PKP | przem710 |
1993-05-01 | MD Łódź | PKP | pitagoras23 |
1997-07-01 | MT Łódź | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MT Łódź | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Łodzi | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Łodzi | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2003-05-31 | Mod --> EP07-355 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1987-02-28 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-03-14 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1990-12-05 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1992-12-02 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1994-10-25 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1997-06-13 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2000-06-16 | ZNTK Oleśnica | zielone czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1994-10-25 | Podczas naprawy R5 w ZNTK Oleśnica malowano pudło na wzór 4E, zgodnie z zarządzeniem z dn. 07.12.1990 r. | Historia pojazdu | sebalorek |
2003-05-31 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710