ET22-093
2001-07-14 - Kraków - Szopa Prokocim. Jeden z dwóch (obok 417) tak olampowanych w latach 90. helmutów i jedna z trzech lokomotyw (do tego EU07-186) z eksperymentalnym olampowaniem KPM-24 (Kolejowe Projektory Małogabarytowe) które założono lokomotywom w latach 90., zanim na masową skalę wprowadzono je do użytku w 1999 roku. Tutaj lokomotywa w typowym malowaniu po naprawie w ZNTK Mińsk Mazowiecki (za nią ET22-1172 w takim samym malowaniu).
D29
Dodano2020-01-27 21:47:33
PrzewoźnikPKP
Województwomałopolskie
Autorchester
Wyświetleń1637
AkceptacjaKamil Sikora Data: 2020-01-28 2:41:35

Komentarze

chester2020-01-29 7:45:51 |
Aha, Posen.
MegaTVHD2020-01-29 0:54:15 |
Ostrzeżenie odnośnie priv tyczy się też @Luur3x by była jasność. Macie od tego chociażby forumkolejowe, gdzie możecie zakładać wątki czy ogarniać wiadomości prywatne.
Kamil Sikora2020-01-28 23:42:56 |
@KazET21224142: Ile razy można Ci tłumaczyć, że takie sprawy załatwia się na priv? Tracę już powoli cierpliwość do tego i wiedz, że w pewnym momencie wyczerpie się ona i stracisz możliwość logowania się do naszego portalu.
Co do samego Mińska i ET22 po naprawach także to była to nad wyraz ciekawa wersja malowania "Helmutów"! Kiedyś można będzie ją odtworzyć jeśli będzie ku temu sposobność i okazja, póki co odtwarzamy malowanie innego zakładu z 3 odcieniami zieleni na boku ;)
KazET212241422020-01-28 21:15:01 |
@Lurr3x: Tekstury Lurr3x'a ?
Lurr3x2020-01-28 19:19:30 |
Repainty Lurr3x'a.
KazET212241422020-01-28 18:52:22 |
@Lurr3x: Czy posiadasz jakiś wątek na forum dotyczący obecnie tworzonych dodatków do Trainza, aby w razie czego spytać jak idzie przy danym dodatku postęp, lub jaki jest planowany do stworzenia do gry i pod jakie wersje ? Żeby nie zadawać tych pytań na Ilostanie.
Lurr3x2020-01-28 18:35:50 |
Ja na razie staram się dostarczać bieżące informacje o SU46.
chester2020-01-28 18:33:04 |
Ech, Trainz... robiłem onegdaj rzeczy do TRS2004 :)
Wrzucę potem kilka bardziej bocznych ujęć lokomotyw po Mińsku. Oni chyba jako pierwsi stosowali lakiery poliuretanowe (zwane "samochodowymi"), które tak nie blakły z czasem. Wrzucę, potem moderancja udostępni i sam zobaczysz co i jak.
Lurr3x2020-01-28 18:16:15 |
@KazET21224142 Tak.Ten sam nick.
KazET212241422020-01-28 18:13:00 |
@Lurr3x: Wiem że zdaję to dziwne pytanie, ale czy jesteś z forum PTT (Polish Trainz) ?
Lurr3x2020-01-28 18:08:05 |
@chester interesuje mnie jak najwięcej bo takiego Byka jeszcze w Trainz nie mamy. Napisze na pv o fotkę w lepszej rozdzielczości jeśli byś miał.
chester2020-01-28 18:05:19 |
Chyba nie, ale to zwykła ET22 z tym, że oznaczeńia miała namalowane a nie aluminiowe (Mińsk był pionierem w tym niefajnym procederze). No chyba, ze Cię ta wrzuta interesuje na boku ;)
Lurr3x2020-01-28 16:44:43 |
Posiadasz może boczne zdjęcia tego loka?
Kamil Sikora2020-01-28 13:33:44 |
Reflektory tej i drugiego tak zmodernizowanego "helmuta" to była bardzo ciekawa sprawa. ET22-417 otrzymał je przy R6 w Oleśnicy już w 1995 roku (podobnie jak wrocławska EU07-186) i pracował z nimi aż do odstawienia w 2010 roku. Reflektory siódemki 186 przerobiono na zwykłego "zeza" chyba jedna lub dwie naprawy później zaś ET22-093 pracował z tymi lampami najdłużej do wiadomego wypadku w Inowrocławiu. Szkoda, że żadna z tych maszyn nie jest już w ruchu, były wyjątkowe.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.02332 sekundy, zapytań SQL: 8