EU07-064
2017-09-03 - Toruń - Kluczyki i odstawiona siódemka oczekuje na dalsze losy
D29
Dodano2018-08-26 11:22:50
PrzewoźnikPrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
Województwokujawsko-pomorskie
AutorMarcin Myszak
Wyświetleń4055
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

MegaTVHD2021-02-05 12:27:07 |
Nie tak szybko. To dopiero jazda próbna. Dopiero po odbiorze bedzie można mówić że wróciła do eksploatacji.
Tyszanin_12932021-02-05 11:22:34 |
Lokomotywa wróciła do eksploatacji. Zdjęcie poglądowe z Tarnowa na grupie Co i gdzie jedzie?? Pociągi Towarowe i pasażerskie na Facebooku.
1olek2018-08-27 8:07:00 |
Dokladnie o to chodzi.
YOGEE2018-08-26 22:26:04 |
O ile w ogóle masz rację,bo nie widziałem takiego artykułu,to dotyczy to raczej kolejnego typu lokomotyw.Inaczej mówiąc,jeżeli wynajdę na czeskim złomowisku np.30 lokomotyw serii 181,182,183 i zechcę zrobić im P5 to wprowadzę je na polskie tory mimo,iż nigdy fizycznie nie były w Polsce,ponieważ ta seria/typ lokomotywy ma dopuszczenie na Polskę a najstarsze mają już ponad 50lat.
1olek2018-08-26 21:35:43 |
Otoz czytalem na rynek kolejowy lub inforail ze stare zagraniczne lokomotywy ktore nigdy nie uzyskaly dopuszczenia do ruchu w Polsce jako nowe nie beda go mogly uzyskac. Reasumujac, jesli przewoznik kupi 40 letnia czeska lokomotywe i zrobi sobie P5 to i tak ta lokomotywa nie zostanie douszczona do ruchu bo jako nowe, 40 lat wczesniej nie uzyskaly dopuszczenia do ruchu w Polsce bo np. nikt o nie nie wystapil bo lokomotywy nigdy nie byly przeznaczone na polski rynek.
YOGEE2018-08-26 21:09:03 |
Mógłbyś jaśniej,bo nie bardzo rozumiem?
1olek2018-08-26 20:53:16 |
Zdaje sie ze juz nie sa dopuszczane do ruchu stare lokomotywy ktore nie byly dopuszczone jako nowe.
YOGEE2018-08-26 19:37:07 |
Głupi tok myślenia,bo konkurencja i tak sobie radzi ściągając maszyny z Czech czy Niemiec i jeszcze je potem tam naprawiają,czyli wywożą pieniądze za granicę,a u nas loki sobie gniją tracąc na wartości i nie przynosząc żadnych dochodów.Żeby to chociaż część z nich naprawili i chcieli komuś wyleasingować...
Kamil Sikora2018-08-26 14:47:31 |
Popyt jest, widać to po maszynach naprawianych w Oleśnicy i fakcie znalezienia na nie kupca przez zakład. Szkoda tylko, że PKP IC nie chce już wprowadzać na rynek lokomotyw i zarabiać setek tysięcy złotych na ich sprzedaży pod pretekstem nie wspierania konkurencji dla PKP Cargo. Póki co jednak żadnej z odstawionych w oczekiwaniu P5 EU/EP07 nie zezłomowano więc jest jakaś szansa, że jakiś przetarg na sprzedaż maszyn zostanie ogłoszony. No oczywiście o ile będzie na to zgoda w ministerstwie wszak zgodę na sprzedaż każdej z maszyn musi podpisać Minister Infrastruktury.
1olek2018-08-26 14:26:49 |
Jak by byl popyt na nie to by je sprzedawali a nie zlomowali.
YOGEE2018-08-26 14:24:05 |
W sumie to jestem bardziej ciekaw czy i ile siódemek pozbędzie się Intercity,jak już odbierze Griffiny.
YOGEE2018-08-26 13:21:38 |
Siódemki są w cenie,ktoś się na pewno znajdzie,bo na rynku jest ssanie na takie loki.
Kamil Sikora2018-08-26 11:36:28 |
Straszny złom ta 064, oby w końcu znalazła nowego właściciela i wróciła do jazdy po naprawie P5.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01320 sekundy, zapytań SQL: 8