Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
ED74
EVN: 94 51 2 140 167-9 (PL-PKPIC a)
EVN: 94 51 2 140 168-7 (PL-PKPIC b)
EVN: 94 51 2 140 169-5 (PL-PKPIC c)
EVN: 94 51 2 140 170-3 (PL-PKPIC d)
ED74-003
EVN: 94 51 2 140 167-9 (PL-PKPIC a)
EVN: 94 51 2 140 168-7 (PL-PKPIC b)
EVN: 94 51 2 140 169-5 (PL-PKPIC c)
EVN: 94 51 2 140 170-3 (PL-PKPIC d)
0
16WEk-003/2007 numer fabryczny
2007 rok produkcji
17 Wiek pojazdu
Czynny status
13768 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2007-08-23 | Łódzki ZPR w Łodzi | PKP Przewozy Regionalne | mikrobart |
2008-12-01 | PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie | PKP Intercity S.A. | mikrobart |
2010-12-12 | PKP Intercity Zakład Południowy w Krakowie | PKP Intercity S.A. | mikrobart |
2011-07-** | brak danych | ING Lease | mikrobart |
2011-07-** | PKP Intercity Zakład Południowy w Krakowie | PKP Intercity S.A. | mikrobart |
2022-01-28 | PKP Intercity Zakład Zachodni w Poznaniu | PKP Intercity S.A. | Patryk_32 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2007-08-23 | PESA Bydgoszcz S.A. | czarno-czerwone | Produkcja Przedział pierwszej klasy | mikrobart |
2021-11-30 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | błękitno - granatowe | Naprawa P5 P5/1+M Przedział pierwszej klasy | Piter_P19 |
2022-01-28 | ZNTK Mińsk Mazowiecki Ponowna data naprawy P5/1+M po jazdach nadzorowanych z pasażerami i wprowadzonymi modyfikacjami. | błękitno - granatowe | Naprawa P5 P5/1+M Przedział pierwszej klasy | Ficek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2021-03-02 | Oficjalna prezentacja ED74-003 jako pierwszego z 14 modernizowanych przez ZNTK Mińsk Mazowiecki pojazdów tej serii. Prace nad jednostką zostały prawie ukończone. Przejdzie ona testy wraz z ED74-004: najpierw 7-dniowe bez pasażerów, następnie 90-dniową eksploatację pod nadzorem pracowników ZNTK, co ma pozwolić na wprowadzenie ewentualnych zmian w kolejnych pojazdach. Wprowadzenie pierwszych przebudowanych ED74 do ruchu planowane jest na IV kwartał 2021. | ----- | Shinvi9 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710